رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1402-06-12 11:35 شماره خبر : 9 https://diyareaftab.ir/short/KVvme 0
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

نماینده مردم تفرش، آشتیان، فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعاونی‌ها بستر مناسبی برای ایجاد سرمایه‌گذاری اصولی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمران هستند.

ولی‌الله بیاتی، در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص اهمیت تعاونی‌ها در کشور گفت: شرکت‌های تعاونی می‌توانند با تجمیع سرمایه‌های اندک مردم، حمایت‌ها و تسهیلات مالی دولت، سرمایه‌های پراکنده و سرگردان جامعه را با استفاده از منابع و امکانات بالقوه فراوان، در خدمت تولید و اقتصاد کشور قرار دهند که انجام این کار از توان تک‌تک افراد جامعه خارج است.

وی افزود: تعاونی‌ها بستر مناسبی برای ایجاد سرمایه‌گذاری اصولی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی هستند و با روحیه همیاری و همکاری می‌توانند از این محل برای رسیدن به مدارهای توسعه استفاده کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعاون به عنوان مشارکت مردمی به صورت منسجم در چهارچوب قانون صورت می‌پذیرد از جمله تعاونی توسعه عمرانی یا شهری و یا تعاونی مسکن که باید با درایت مسئولین و حمایت مردم، پر شورتر از قبل، این تعاونی‌ها راه‌اندازی شود و از سرمایه‌های ملی در رابطه با عمران و آبادی کشور استفاده شود.

بیاتی عنوان کرد: اگر مردم به تعاونی‌ها اعتماد کنند و سرمایه و اندوخته‌های خود را در اختیار تعاونی‌ها قرار دهند که در بحث عمران و آبادی کشور استفاده شود و سود آن به مردم پرداخت شود مطمئناً اعضای ثبت‌شده در تعاونی‌ها دیگر به دنبال خرید ارز، طلا و زمین نمی‌روند.

وی تصریح کرد: نقش مهم تعاون در فرایند توسعه جوامع نیز باید معطوف به توسعه اقتصادی آن جوامع باشد و غالباً نیز تأکید بر روی ویژگی‌های اقتصادی شرکت‌های تعاونی است فلذا با افزایش ظرفیت تعاونی‌ها، مردم کشور باید در بحث تعاونی‌ها بیشتر مشارکت کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: روحیه تعاون می‌تواند مردم را در برابر سختی‌ها مقاوم کند و اراده آن‌ها را در اموری که مربوط به خود آنان است عینیت بخشید و همکاری متقابل، زمینه‌های یگانگی، وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار