رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-02 07:09 شماره خبر : 4810 https://diyareaftab.ir/short/Vv8Gp 0
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همواره در کنار مردم هستند گفت: در هر نقطه از کشور اگر مشکلی پیش آید میدان‌دار اصلی حل مشکلات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأسیس کردند.

وی بیان کرد: این سازمان موفق، در ۸ سال دفاع مقدس توانست با دلیرمردانی چون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه هیچ نوع پیشروی به دشمن را ندهند و حراست و حفاظت از خاک مرزهای انقلاب اسلامی را جانانه در بر گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: در بحث تحدیدهای دشمنان در جنگ نرم با تولید محتوا توانست در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستد.

 وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همواره در کنار مردم هستند بیان کرد: در هر نقطه از کشور اگر مشکلی پیش آید میدان‌دار اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

عبدی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از پشت سر گذاشتن بسیاری از روزهای سخت با کوشش و پشت‌کار در بسیاری از بخش‌ها توسعه یافت لذا در بحث اقتصادی، امنیتی، مهندسی و موشکی برای کشور سربلندی و در دنیا موجب سرافرازی کشور شده است.

وی تصریح کرد: دو هدف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمت به دولت و مردم و انقلاب است و خط قرمز سپاه دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی در دنیا است، اجرای این دو هدف باعث شده محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دنیا روز به روز بیشتر شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: هدف‌گیری و بمباران رژیم غاصب صهیونیستی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنبیه بزرگی بود، تنبیه این رژم خبیث و کودک‌کش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق و تجاوز به خاک و ملت ایران صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق در واقع اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار