رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1402-06-14 08:16 شماره خبر : 36 https://diyareaftab.ir/short/VwonV 0
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بیش از 200 موکب مردمی در مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سراسر استان برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی در گفتگو با  «دیار آفتاب»؛ گفت: در ایامی که مردم مشتاقانه عازم سفر پربرکت و معنوی زیارت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند، جاماندگان کوی عشق در جای‌جای استان مرکزی که دل و جانشان از این هجران می‌سوزد، در روز اربعین گرد هم می‌آیند تا خود را به زیارتگاه‌های و مرقد مطهر امامزادگان معصوم برسانند و عطش دل را تسلی ببخشند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برپایی بیش از 200 موکب مردمی در مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سراسر استان؛ اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین ، امسال از شهر اراک به سمت امامزاده محمد عابد(ع) با حضور عزاداران حسینی و هیئات مذهبی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات داخل کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: در روز اربعین، عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) با پای پیاده مسیر 12 کیلومتری حدفاصل میدان فراهان تا امامزاده محمد عابد(ع) را می‌پیمایند و موکب‌های هیئات مذهبی نیز آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از مجموعه تلاش‌ها و زحمات انجام شده برای برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سراسر استان مسیرهای برگزاری پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان حسینی در سراسر استان را اعلام کرد:

https://www.diyareaftab.ir/short/mNBK4

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار