رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/18 Tuesday - 2024 07 May الثلاثاء ، 28 شوّال ، 1445
ساعت
1402-06-13 07:36 شماره خبر : 16 https://diyareaftab.ir/short/b4A14 0
وصیت‌نامه شهید «علی حسینی آشتیانی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی حسینی آشتیانی» آمده است: «جوانان حزب‌اللهی و ملت عزیز از شما می‌خواهم اسلام را یاری نمایید که اسلام، تنها راه نجات مردم جهان است».

به گزارش «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام علی حسینی آشتیانی در سوم خردادماه سال ۱۳۳۴ در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود، پس از پایان خدمت سربازی در اداره آموزش و پرورش شهرستان آشتیان استخدام شد، با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شود. او سه مرحله به جبهه رفت در عملیات طریق‌القدس و پاک‌سازی مریوان حضور داشت در تاریخ۱۵ /۱۲/۱۳۵۹ به عنوان مسئول گروه اعزامی از آشتیان گروهی از جوانان داوطلب آشتیانی را به مناطق جنگی برد. همچنین چند ماه به عنوان معاون گردان پیاده در لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله خدمت کرد، پس از حضوری دلاورانه در جبهه‌های دفاع در روز بیست و نهم آبان ماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی مندلی عراق شربت شهادت را نوشید. پیکر این شهید پس از تشییع توسط مردم آشتیان در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

 

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

 

جوانان حزب‌اللهی و ملت عزیز از شما می‌خواهم اسلام را یاری نمایید که اسلام، تنها راه نجات مردم جهان است و از همه می‌خواهم که امام امت و روحانیت مترقی را هم یاری نمایید که یاری به اسلام است.

 

شادی ارواح طیبه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی صلوات

اسلام را یاری کنید
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار