رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-19 08:23 شماره خبر : 5157 https://diyareaftab.ir/short/NE9wP 0
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه ۸۱ درصد مصرف برق استان مرکزی در بخش مولد است، گفت: در رتبه بندی کشوری چهارمین شرکت در حوزه مدیریت پیک بار صنعتی بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمود محمودی صبح امروز در دیدار با مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مرکزی گفت: با توجه به رشد تکنولوژی به ویژه در بخش فن آوری اطلاعات در صنعت برق باید به حملات سایبری به شکل ویژه نگاه کنیم و با مدیریت مضاعف حوزه امنیت IT و تقویت و توسعه زیرساخت‌های آن تلاش بیشتری را در راستای انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه استقرار فیبر نوری صنعت برق توسط دفتر فاوای شرکت انجام شده است، افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران ۷۲ درصد مصرف برق استان مرکزی با نصب ۲۶ هزار کنتور برق هوشمند و رویت پذیر شده است.

وی بابیان اینکه ۸۱ درصد مصرف برق استان مرکزی در بخش مولد است، افزود: در رتبه بندی کشوری چهارمین شرکت در حوزه مدیریت پیک بار صنعتی بوده‌ایم.

ضرورت تامین امنیت سایبری شبکه‌های توزیع برق با فناوری نوین 

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مرکزی گفت: صنعت برق جزو زیرساخت حیاتی کشور است که زیرساخت‌های آن برای مقابله با حملات سایبری دشمنان باید به روز باشد.

مهدی پزشک نیا در ارزیابی سایبری شرکت توزیع برق استان مرکزی، افزود: با توجه به موارد جدیدی از حملات سایبری که صورت می‌گیرد و باید به روز باشیم و برای در امان ماندن خود را با علم روز در مقابله با این حملات تطبیق دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۵درصد خدمات با زیرساخت فناوری انجام می‌شود وباید ایمن سازی در اولویت قرار گیرد، افزود: با تدابیر اندیشیده شده اقدامات خوبی در این زمینه توسط شرکت توزیع برق استان مرکزی صورت گرفته است.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار