رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/28 Saturday - 2024 19 October السبت ، 16 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-28 08:51 شماره خبر : 8905 https://diyareaftab.ir/short/4yjzL 0
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:

سازمان هواشناسی از آغاز کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور طی فردا و بارش باران و وزش باد ۵ روزه در برخی استان‌ها خبر داد. بارش در ارتفاعات به صورت برف است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم، براساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال استان‌های آذربایجان شرق، اردبیل، برخی مناطق گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

فردا یکشنبه ابرناکی و رگبار پراکنده در مازندران، گیلان، شرق اردبیل و غرب گلستان ادامه خواهد داشت. همچنین در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

دوشنبه بارش در سواحل دریای خزر و اردبیل تشدید خواهد شد. علاوه بر این مناظق در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و خراسان شمالی نیز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

طی این روز در شمال غرب و غرب کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست. سه شنبه در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارندگی پیش بینی می‌شود و بارش در غرب مازندران، گیلان، برخی مناطق اردبیل و آذربایجان شرقی شدت خواهد داشت.

همچنین در غرب، جنوب غرب، مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی رگبار باران و در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، البرز، تهران، قزوین، شمال استان‌های سمنان و خراسان رضوی بارش پراکنده روی خواهد داد.

از یکشنبه تا پایان هفته، کاهش محسوس دمای هوا، در نیمه شمالی کشور پیش بینی می‌شود. تا روز سه شنبه دریای خزر مواج و متلاطم است.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار