رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 15:00 شماره خبر : 5215 https://diyareaftab.ir/short/VpR5J 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: پشتیبان نیروی انتظامی و عامران به معروف باشیم تا پلیس با دلگرمی و اقتدار بیشتری نسبت به اجرای طرح نور اقدام کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، ظهر جمعه ۲۱ اردیبهشت، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی همه مسلمانان جهان، همه مردم را به تقوای الهی توسیه کرد و گفت: تقوا رمز قبولی عبادات مسلمین جهان است.

وی افزود: کار خیر باید توسط خود فرد انجام شود نه به وارث وصیت شود، دادن حتی یک خرما به محروم و مظلوم برای رضای خدا بهتر از صد خرمن خرما به دست وارث است.


امام جمعه استان مرکزی عنوان کرد: کسب کرامت فقط با اخلاق نیک و پسندیده در درگاه خداوند متعال قرار می‌گیرد لذا تا بتوانیم خود را در مدار تقوای الهی برای رضای خدا، خدمت به نیازمندان، خدمت به مردم، احسان و نیکوکاری، دفاع از مظلومان عالم آماده کنیم.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام جامعه و حمایت و مشارکت همه جانبه مردم شکل بگیرد، لذا تمام مردم ایران حامی طرح نور عفاف و حجاب هستند و حمایت همه جانبه مردم از نیروی انتظامی را اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص حمایت از پلیس گفت: پشتیبان نیروی انتظامی و عامران به معروف باشیم تا پلیس با دلگرمی و اقتدار بیشتری نسبت به اجرای طرح نور اقدام کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان انقلاب در هر حالتی اسلام‌ستیزی می‌کنند و دنبال ناهنجاری‌ها و جنگ ترکیبی در کشور است همان‌هایی که شعار زن زندگی آزادی را از طریق فضای مجازی سر می‌دادند امروز در قلب اروپا دانشجویان حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه  را فریاد می‌زنند.

وی بیان کرد: وجدان‌های بیدار شده در سراسر جهان علیه رژیم خبیث صهیونیستی تظاهرات چند میلیونی برگزار می‌کنند این اتفاق بزرگ سراسر جهان را در بر گرفته است.

امام جمعه اراک عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی نه تنها غزه را نابود کرده بلکه آوارگان و مردم مظلوم بی‌پناه را در چادرها در نواحی غزه بمباران و به خاک و خون کشیده است.

دری نجف‌آبادی با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیهم و روز دختر افزود: اهمیت و ارزش دختر در جامعه بسیار بالا است نمونه دختره با عظمت در اسلام مثال حضرت زینب و حضرت معصومه است، لذا از همه واجب‌تر مسئله فرزندآوری هست، فرزندآوری جز اقدامات مهم انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز خلیج فارس همیشه برای ایران مهم بوده لذا خیال اعراب و مخالفان ایران نسبت به مالکیت خلیج فارس خیال خامی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار