رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-04-19 09:30 شماره خبر : 6620 https://diyareaftab.ir/short/V9owY 0
یادداشت؛

آنچه در این میان بسیار مهم است و باید سرلوحه همه ایرانیان قرار گیرد، شکل‌گیری رفاقت‌ها به جای رقابت‌های انتخاباتی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ سید محمدعلی فروتن در یادداشتی نوشت: سه ماه اول سال ۱۴۰۳، پر از اتفاقات گوناگون برای مردم ایران بود و تلخی و شیرینی‌های متعدد به همراه داشت.

شیرینی آنجا بود که ایران، مقتدرانه عملیات وعده صادق انجام داد و قدرت خود را به رخ دشمنان و رژیم صهیونیستی کشید و تلخی هم، متأسفانه حادثه سقوط بالگرد و به شهادت رسیدن رئیس جمهور محبوب و پرکار دولت سیزدهم بود.

در اثر این حادثه، نظام جمهوری اسلامی با برگزاری انتخاباتی ناخواسته مواجه شد و تقریباً یکسال زودتر از موعد مقرر، انتخابات برای شناخت رئیس دولت چهاردهم برگزار شد.

انتخاباتی که با حضور چهار نامزد در مرحله اول برگزار و و نهایتاً اقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی موفق به راهیابی به دور دوم شدند.

از نکات مثبت انتخابات امسال، شکل‌گیری رقابت‌های انتخاباتی، برگزاری پر شور مناظرات و البته برگزاری همایش‌ها و میتینگ‌های سیاسی در شهر‌های مختلف کشور بود که در دور دوم به اوج خود رسید.

هم اکنون و پس از برگزاری همه این مراحل و برگزاری مرحله دوم انتخابات، رئیس جمهور منتخب برگزیده شد.

خود مسأله انتخابات، مظهر وحدت، همدلی و انسجام یک ملت است و این مهم  خود را در روز شنبه پس از انتخابات نشان داد.

رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت ایران است و نه فقط افرادی که او را انتخاب کردند و به او رای دادند و آنچه کشور، این روز‌ها بیش از هر موضوع دیگر به آن نیازمند است وحدت و همدلی همه اقشار مختلف در کشور است.

همراهی ملت با رئیس جمهور منتخب آقای پزشکیان، امری ضروری است که ان‌شاءالله می‌تواند کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد و روز‌های درخشانی برای ملت عزیز و شریف ایران رقم بزند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار