رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-17 00:05 شماره خبر : 7803 https://diyareaftab.ir/short/4ko5A 0
وصیت‌نامه شهید «محسن اقبال»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «محسن اقبال» آمده است: همیشه گوشتان به فرمان رهبر عزیزمان باشد، هر چه می‌گوید لبیک گفته و از آن سرپیچی نکنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام محسن اقبال دلش سرشار از مهربانی‌ها بود. ولادتش در فروردین‌ماه سال ۱۳۴۵ رقم خورد و دوران کودکی را در دامان پرمهر و محبت پدر و مادر گذراند، وبه عنوان نیروی رزمی در گردان امام علی (ع) از تیپ ۲۲ بدر سپاه عازم خط مقدم شد. در آنجا پایش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وقتی همرزمانش او را از ادامهٔ راه منع کردند گفته بود: ما قسم یاد کرده بودیم که پشت سر خود را نگاه نکنیم تا چه رسد که به پشت جبهه برگردیم. ما می‌رویم یا پیروز می‌شویم یا شهید. طولی نمی‌کشد که با اصابت ترکش خمپاره به زمین می‌افتد و با ذکر نام خدا و نام مقدس امام زمان (ع) به فیض شهادت نائل آمد. حنجره‌ای که از مولایش اباعبدالله می‌سرود و برای مولایش نفس میزد خاموش شد تا در بهشت در کنار مولایش بخواند و گِرد ارباب خویش بگردد.  

بخشی از وصیت‌نامه شهید: همیشه گوشتان به فرمان رهبر عزیزمان باشد، هر چه می‌گوید لبیک گفته و از آن سرپیچی نکنید و آن را هیچ موقع تنها مگذارید.

همیشه گوشتان به فرمان رهبر باشد

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار