رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بهانه تشکیل گروه‌های جهادی، رساندن پیام انقلاب اسلامی به مردم جامعه و دنیا است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار محمدرضا عسگری، صبح امروز، در اجلاسیه مجمع جهادگران استان مرکزی، گفت: اقدامات جهادی برگرفته از مکتب اهل بیت است و به‌دنبال این هستند که مشکلات مردم و محرومان را برطرف کنند.

وی افزود: درهرجایی که تهدید و تهاجمی وجود داشته باشد، افراد جهادی و انقلابی حضور پیدا می‌کنند و برای برطرف کردن دسیسه‌های دشمن و حمایت از محرومان اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: دشمنان در فضای مجازی در حال تبلیغ سوء علیه انقلاب اسلامی هستند، بنابراین وظایف گروه‌های جهادی این است که نقشه‌های شوم دشمنان را ختثی کنند و با یارگیری و تأثیرگذاری بر همه اقشار جامعه قدرت خود را افزایش دهند.

عسگری عنوان کرد: بهانه تشکیل گروه‌های جهادی، رساندن پیام انقلاب اسلامی به مردم جامعه و دنیا است، بنابراین گروه‌های جهادی باید گسترش یابد، مردمی شود و میان هم تعامل ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی بعد از انجام خدمات به مردم، بازهم با اقشار جامعه ارتباط داشته باشند و با تبیین جهاد، ارتباط خود را با مردم قطع نکنند.

 تشکیل کارگروه‌های جهادی با هدف هویت‌سازی

سعید فرامرزی، مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در این مراسم پیرامون اهداف گروه‌های جهادی گفت: تشکیل کارگروه‌های جهادی، هویت‌سازی و تصمیم‌، تنظیم و تدوین سند سالیانه، نقش‌آفرینی در بحران‌ها و بلایای طبیعی‌، ایجاد ستاد بحران و تعریف فعالیت مشخص برای نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی و مردمی در مشکلات و بلایای طبیعی، برخی از اهداف گروه‌های جهادی است.

وی افزود: ایجاد قرارگاه‌های منطقه‌ای برای فعالیت ویژه در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه‌ای و شبکه‌سازی و هم‌افزایی بین گروه‌های جهادی از دیگر اهداف این گروه‌های جهادی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار