رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
دوست و همراه جهادگر بسیجی:

دوست و همراه جهادگر بسیجی« محمدحسین دریس» گفت: نگاه تمدنی به آینده، عدم قدرت‌طلبی، ایجاد اهداف انقلابی، تلاش و آماده‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) از خصوصیات دریس بود.

محمدحسین بادکوبه در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی 《دیار آفتاب》؛ پیرامون خصوصیات رفتاری محمدحسین دریس، جهادگر بسیجی گفت: محمدحسین دریس نسبت به مسائل و مفاهیم دینی بسیار دقیق و عمیق بود، به‌طوری که مخالف دروغ‌گویی، غیبت‌کردن و حق‌الناس بود.

وی افزود: توجه دریس به مفاهیم و احکام نشان‌دهنده تربیت صحیح دینی بود که داشت.

دوست و همراه جهادگر بسیجی بیان کرد: نگاه تمدنی به آینده، عدم قدرت‌طلبی، ایجاد اهداف انقلابی، تلاش و آماده‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) از خصوصیات دریس است.

بادکوبه عنوان کرد: دریس دارای روحیه انقلابی و خستگی‌ناپذیر بود و بیشترین توان خود را در کارها و اردوهای جهادی به کار می‌برد.

وی اظهار کرد: اخلاص در کارهای این جهادگر بسیجی دهه هشتادی نمونه بارز تربیت صحیح دینی‌شان بود و با وجود شرایط بهتر برای موفقیت جایگاهی در شهرهای دیگر، در اراک ماند تا بتواند یک محیط فرهنگی قدرتمند با خدمت به دیگران ایجاد کند.

دوست و همراه دریس خاطرنشان کرد: با وجود تحصیل دریس در رشته پزشکی، هیچ قدرت مالی و سیاسی برای خود ایجاد نکرد و یک جهادگر آزاده بود که خود را مدیون کسی نمی‌کرد.

بادکوبه تصریح کرد: کارها و فعالیت‌های جهادی  دریس مانع افت سطح درسی‌شان نمی‌شد و با همه خدمات و مشغله‌هایی که داشت، درس‌خواندن را یکی از اهداف خود در جهت خدمت‌رسانی به مردم می‌دید.

وی بیان کرد: در کنار رفتار مودب محمدحسین دریس، اقتدار و راسخ بودن در کارهایش بسیار به چشم می‌خورد و هیچگاه از مسئول یا مقامی برای خود پله ترقی نمی‌ساخت.

جهادگر بسیجی، محمدحسین دریس، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سانحهٔ جاده‌ای و در مسیر تلاش برای خدمت به محرومین و مستضعفین در عروجی شهادت‌گونه دارفانی را وداع گفت.

این جهادگر اصالتا اهل استان اصفهان بوده و خانواده ایشان در استان قم ساکن هستند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار