رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-21 14:53 شماره خبر : 723 https://diyareaftab.ir/short/Ngp54 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، گفت: جنایات رژیم صهیونیست و نسل کشی آنها خلاف قوانین بین‌المللی است و باید پاسخگوی این جنایات باشند.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن قدردانی از حضور باشکوه و گسترده مردم اراک در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین گفت: ملت مقاوم فلسطین با عزم و اراده قوی در برابر ظلم ایستادگی کردند و به میدان آمدند تا از حق خویش دفاع کنند.
وی، افزود: نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان‌الاقصی اقدام بسیار بزرگی را انجام دادند به طوری که با دور زدن دستگاه‌های جاسوسی رژیم اسرائیل توانستند هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی درهم بشکنند و به قدرت و اقتدار خویش را به دنیا ثابت کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، عنوان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی و شجاعت نیروی مقاومت در این عملیات به دنیا ثابت کرد که می‌توان بنیاد رژیم جعلی صهیونیست را از بین برد و قدس شریف به دست مسلمانان اداره شود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ادامه داد: جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست بر همگان آشکار است و سالیان زیادی با اشغالگری سرزمین فلسطین و بمباران‌ها و نسل‌کشی که راه انداخته چهره پلید خود را نشان داده است.
وی، با بیان اینکه نسل کشی خلاف تمامی قوانین بین‌المللی است، افزود: جنایات رژیم صهیونیست و نسل کشی آنها خلاف قوانین بین‌المللی است و باید پاسخگوی این جنایات باشند و همچنین سران کشور آمریکا به عنوان حامی رژیم صهیونیستی باید در دادگاه‌های جنگی محاکمه شوند و تمام سرزمین کشور فلسطین باید به دست مردم این کشور اداره شود.
خطیب نماز جمعه اراک، با اشاره به حضور وزیر امور خارجه آمریکا در اسرائیل اظهار کرد: حضور وزیر امور خارجه آمریکا در اسرائیل و حمایت از بمباران و نسل کشی این رژیم در باریکه غزه بیشتر از گذشته چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به عنوان مدعی دروغین حقوق بشر به جهانیان نشان داد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی، بیان کرد: مسلمانان غیور در هرکشوری پشتیبان یکدیگر و برادر هستند و کشورهای اسلامی با غیرت دینی برای حمایت از فلسطین باید متحد شوند و در حوزه‌های اقتصادی، دارویی، بهداشتی و بازدارندگی برای مردم مظلوم فلسطین اقدام جدی انجام دهند.
وی، با اشاره به اهمیت اتحاد مسلمانان جهان در حمایت از مردم فلسطین ادامه داد: بر اساس وعده خداوند، جبهه حق بر جبهه باطل پیروز است بنابراین مسلمانان باید با اتحاد و همدلی به یاری مظلوم بشتابند تا خداوند نیز آنان را یاری کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، گفت: حادثه دلخراش در کشور افغانستان منجر شد تا دو هزار و ۵۰۰ نفر جان خود را از دست بدهند که این زلزله سنگین خرابی‌های زیادی نیز برجای گذاشته و مردم و هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها باید کمک‌های لازم را برای مردم افغانستان بفرستند تا خداوند نیز ملت ما را یاری کند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی، با اشاره به برگزاری کنگره حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی در اراک تصریح کرد: حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی زحمات فراوانی را در تربیت شاگردان و اساتید برجسته‌ای کشیده است که در انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند و کنگره اصلی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی در قم برگزار می‌شود اما پیش کنگره حاج شیخ عبدالکریم ۲۷ مهرماه در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار