رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-05 13:41 شماره خبر : 370 https://diyareaftab.ir/short/4PrmV 0
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جوانان و امت اسلامی با سلاح معنویت مسلح شدند و توانستند در برابر تحریم‌ها ایستادگی و مقاومت کنند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سردار محسن کریمی، در جمع نیروهای مسلح شهرستان شازند با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به اعتراف دوست و دشمن انقلاب اسلامی حرف جدیدی داشت که آن را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند.

وی، مؤلفه قدرت معنوی را راز استمرار انقلاب اسلامی دانست، افزود: قدرت پنهانی که دشمن فکر نمی‌کرد امت اسلامی با استفاده از این مؤلفه بتواند تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و بیش از چهار دهه در مقابل تمامی تهدیدها از جمله تهدید نرم دشمن بایستد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، تصریح کرد: مردم با سخنان حضرت امام خمینی(ره) متحول شدند و با توکل به ذات قادر متعال، ترس از رژیم را کنار گذاشتند و با شجاعت تمام در مقابل حاکمان ظالم ایستادند. مردم برای خدا قیام و کشته شدن در این راه را، شهادت و فوز عظیم می‌دانند.

کریمی، بااشاره به اینکه معنویت عامل پیروزی انقلاب اسلامی است، ادامه داد: جوانان و امت اسلامی با سلاح معنویت مسلح شدند و توانستند در برابر تحریم‌ها ایستادگی و مقاومت کنند.

وی، با تاکید بر اینکه وعده خداوند پیروزی جبهه حق در برابر باطل است، افزود: انسان تنها در صورتی می‌تواند به محبوب خود برسد که ایثارگر واقعی باشد؛ شهدا کسانی هستند که دنیا و حتی آخرت را واگذار کرده و جز خداوند و رضای او چیزی نمی‌خواهند و در همه میدان‌ها پیروز شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، با تاکید بر اینکه همه موظف هستیم به مسئولیت اجتماعی خود به درستی عمل کنیم، عنوان کرد: آنچه که به سردار سلیمانی جرأت داد تا پا در میدان بگذارد، اطاعت از امر ولی‌فقیه، کار برای خدا و توکل بر خدا بود نه عده و عده نظامی و همین روحیه هم در برهه‌های مختلف عامل پیروزی امت اسلامی است.

وی، با بیان اینکه دشمن در جنگ امروز معنویت و اعتقادات ما را نشانه رفته است، گفت: وجود بُعد معنوی در جبهه حق علیه باطل، و توکل رزمندگان اسلام بر ایمان و معنویت در کنار رزم باعث شد تا قدرتمندترین دشمنان را به زانو درآورند.

 

معنویت عامل پیروزی انقلاب اسلامی است
معنویت عامل پیروزی انقلاب اسلامی است
معنویت عامل پیروزی انقلاب اسلامی است
معنویت عامل پیروزی انقلاب اسلامی است
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار