رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 20:59 شماره خبر : 5151 https://diyareaftab.ir/short/4Pb0A 0
معاون وزیر آموزش و پرورش:

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم کانون ایثار و ازخودگذشتگی است و مدرسه باید محور پرورشی و فرهنگی روستا و شهر باشد و در کنار آموزش علم، آموزش فرهنگ و ترویج اسلام، صبر و ایثار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ علیرضا عبدی، عصر امروز، در نخستین جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار استان مرکزی، که با حضور جمعی از مسئولان استانی و معلمان این استان، در کلان‌شهر اراک برگزار شد، گفت: در زمان‌های گذشته مقام معلمی در تمامی مراحل زندگی دانش‌آموزان خود استمرار داشت، فلذا نباید معلم را فقط محدود به درس‌دادن در کلاس درس کرد.

وی افزود: معلم کانون ایثار و ازخودگذشتگی است و مدرسه باید محور پرورشی و فرهنگی روستا و شهر باشد و در کنار آموزش علم، آموزش فرهنگ و ترویج اسلام، صبر و ایثار باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش کشور عنوان کرد: در نظام آموزش و پرورش معلمانی هستند که به اندازه فرزندان خود به دانش‌آموزانشان اهمیت قائل می‌شوند.

عبدی اظهار کرد: افتخار می‌‌کنم به معلمانی که به حرفه خود به عنوان شغل نمی‌نگرند، زیرا کارشان را عشق بازی، ایثار و ازخودگذشتگی می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معلمی ارزشمند است و باید هر روز قدردان معلم خود و همچنین خانواده خود به‌عنوان اولین معلم زندگی باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش کشور تصریح کرد: معلمان با تمام وجود علاوه‌بر القای علم، مانند پدر و مادری دلسوز، راه زندگی و پیشرفت در عرصه‌های اجتماعی و کاری را به دانش‌آموزان بیاموزند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار