رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-09 14:20 شماره خبر : 7681 https://diyareaftab.ir/short/enZ8Z 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: وزرای دولت چهاردهم در نظر داشته باشند مسئله اقتصاد مردم بسیار مهم است و باید برای رفع مشکلات و شکستن کمر تورم اقدام اساسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای کلانشهر اراک گفت: اخلاص، درس دانشگاه حضرت ابراهیم خلیل‌الله (ع) و حضرت محمد (ص) است. مبادا در ایمان و اخلاص ضعف داشته باشد و نباید برای ریا و تظاهر باشد. نمره واقعی ما ایمانی با خالص است که برای ما تعیین می‌شود. پیامبر اسلام نیز می‌فرماید «خداوند مرا به راه راست هدایت کرد».

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: هفته گذشته ایام اربعین را داشتیم که چه راهپیمایی باشکوه و بزرگی انجام شد و مردم در این مراسم شرکت کردند و هفته دولت را نیز در هفته گذشته داشتیم که طرح‌هایی خوبی نیز به بهره‌برداری رسیده است.  

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: در روز ۱۴ شهریور شهادت شهید آیت‌الله قدوسی را داریم که با ترور منافقین به شهادت رسیدند، همچنین ۱۷ شهریور را پیشرو داریم روزی که مردم علیه رژیم پهلوی قیام کردند و ماموران رژیم پهلوی در آن روز تعداد زیادی از مردم را به شهادت رساند.

وی عنوان کرد: هفته‌ای که پیشرو داریم روز دوشنبه ۱۲ شهریور که مصادف با ۲۸ صفر است رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام را پیشرو داریم که روز جانسوزی برای امت اسلامی است و روز چهارشنبه ۱۴ شهریور که مصادف با ۳۰ صفر شهادت امام رضا علیه‌السلام را پیشرو داریم که در مشهد مقدس توسط مأمون به شهادت رسید.

امام جمعه کلانشهر اراک اظهار کرد: دوران ۸ سال دفاع مقدس در رابطه با رادارها مقداری مشکلات در تشخیص اهداف دشمن داشتیم که بتوانیم رهگیری و آن را منهدم کنیم ولی امروز در رابطه با سیستم پدافندی، راداری و موشکی به قدرتی بلامنازع در جهان تبدیل شده‌ایم و با توکل بر خدا و توفیقی که نصیب مردم کشور شد اکنون رادارهای ما تا ۴ هزار کیلومتر برد دارند تا بتوانیم تمام تحرکات دشمن را زیر نظر داشته باشیم و حتی در خصوص علم هواپیماهای بدون سرنشین به یک قدرت جهانی تبدیل شده‌ایم.  

دری نجف‌آبادی گفت: پدافند هوایی جزوه یکی از واجب‌ترین کارها است و پرسنلی که در پادگان‌های پدافند هوایی خدمت می‌کنند بسیار خدمت با افتخاری دارند.

وی بیان کرد: اگر در زمانی که آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را با تمام سرنشینان داخل آن به شهادت رساندند، سیلی محکمی در آن دوران به دشمن می‌زدیم اکنون در این دوران جرأت چنین اقداماتی را به خود نمی‌داد اکنون باید در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران سیلی محکمی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی بزنیم تا در آینده این چنین اقداماتی انجام ندهد.  

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: کابینه دولت چهاردهم در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتند، رهبری در آن جلسه فرمودند که با من در انتخاب وزرا مشورت شد که برخی را می‌شناختم و برخی را نیز آشنایی با آنها نداشتم. باید وزرای که انتخاب شده‌اند همت بلند داشته باشند که این گونه نباشد کم‌کاری کنند که رهبر معظم انقلاب جوابگو باشند. وزرا در نظر داشته باشند که مسئله اقتصاد مردم بسیار مهم است و باید رفع آن و شکستن کمر تورم اقدام اساسی کنند.  

دری نجف‌آبادی در پایان تصریح کرد: استان مرکزی با ۳ هزار واحد صنعتی یکی از قطب‌های صنعتی کشور است که با انتخاب درست مدیران متعهد می‌توانند به تولید صنعت و اقتصاد کشور کمک به سزایی کنند.  

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار