رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 15:21 شماره خبر : 5212 https://diyareaftab.ir/short/N2rOn 0
امام جمعه خنداب:

امام جمعه خنداب گفت: فرهنگ مقاومت و ایستادگی مسلمانان باعث می‌شود دشمنان به اهداف شوم خود نرسند و روزی خواهد آمد که فلسطین در برابر دشمنان پیروز خواهد شد.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»، حجت‌الاسلام محمد صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: حضرت معصومه(س) در عبادت، نماز، حجاب، عفت و پاکدامنی الگوی همه مردم به ویژه بانوان است. دختران ما باید در ولایت‌مداری و تقوا از حضرت معصومه(س) الگو بگیرند.

وی در ادامه بیان کرد: حضرت معصومه(س) در سایه ایمان و عمل صالح به مقام کرامت رسید، اگر انسان اهل رعایت حلال و حرام الهی باشد به مقام کرامت می‌رسد.

صفاهانی به اعتراض دانشجویان آمریکایی اشاره کرد و گفت: اساتید و دانشجویان در هر جامعه‌ای از احترام خاصی برخوردارند، عده‌ای از دانشجویان و اساتید آمریکایی شعار دفاع از فلسطین را سر می‌دهند و به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی اعتراض می‌کنند اما پلیس صدای آن‌ها را در گلو خفه می‌کنند و با بمب سمی و اسلحه به آن‌ها حمله می‌کنند و اجازه اعتراض نمی‌دهند.

خطیب جمعه خنداب افزود: دانشجویان و اساتید ایران اسلامی اقدامات پلیس آمریکا را محکوم و با برگزاری تجمعات و راهپیمایی از دانشجویان آمریکایی حمایت می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج فرمودند:«حج امسال باید حج برائت باشد»، باید مومنین و مسلمانان وحج‌گزاران جنایت‌های رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برسانند.

صفاهانی در پایان خاطرنشان کرد: هر چقدر رژیم صهیونیستی جنایت کند مردم فلسطین بیدارتر می‌شوند و استقامت آنها در برابر دشمنان بیشتر می‌شود. این فرهنگ مقاومت و ایستادگی مسلمانان باعث می‌شود دشمنان به اهداف شوم خود نرسند و روزی خواهد آمد که فلسطین در برابر دشمنان پیروز خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار