رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-06 08:04 شماره خبر : 2912 https://diyareaftab.ir/short/NDZ0b 0
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه استان مرکزی:

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه استان مرکزی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را از نیل به اهداف خصمانه‌شان علیه نظام ناامید کرده و دوستان و دلسوزان انقلاب را امیدوار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام هادی میرزایی؛ در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: دشمن با شگردهای مختلف رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی می‌کند حضور مردم را بی‌اهمیت و بی‌خاصیت معرفی کند و مردم به خصوص جوانان را نسبت به آینده مأیوس کند نقش مسئولان، نقش نخبگان و نقش رسانه‌ها در تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است.

میرزایی با اشاره به فریب مردم توسط دشمن اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با هیمنه پوشالی و دروغین خود مردم را فریب دهد تا بر آنها حکومت کند، چنانچه در برخی از کشورها با همین سیاست توانسته است آنها را مطیع خود کند و ابزار دست استکبار جهانی شده‌اند.

وی حضور در پای صندوق رأی را موجب شکست توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیشتر باشد پایه‌های نظام اسلامی مستحکم‌تر شده و موجب شکست توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

مسئول شورای سیاست گذاری در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را از نیل به اهداف خصمانه شان علیه نظام ناامید کرده و دوستان و دلسوزان انقلاب را امیدوار می‌کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار