رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-20 15:19 شماره خبر : 8753 https://diyareaftab.ir/short/eGmJP 0
امام جمعه کمیجان:

امام جمعه کمیجان گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) منشأ خیرات و برکات فراوان برای جامعه اسلامی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از «سلام کمیجان»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: منشأ خیرات و برکات فراوان برای جامعه اسلامی شدند که آیت الله جوادی عاملی از جمله مقامات وی گفت، ما تجربه کردیم اگر در کنار مرقد شریف و محضر شریف حضرت معصومه یک کتاب را یک روزی می‌خواندیم در شهر دیگر یک ماه هم نمی‌توانستیم بخوانیم.

امام جمعه کمیجان گفت: جایگاه و عظمت حضرت معصومه(س) باعث شد که حوزه‌های علمیه و مراجع بزرگ در محضر ایشان باشند.

وی گفت: حتی رونق و مرجعیتی که حوزه علمیه نجف داشت امروزه می‌بینیم در شهر مقدس قم هم هست که در روایات آخر الزمان آمده است که مرکز نشر علوم اهل بیت به تمام دنیا خواهد شد.

سعیدی تصریح کرد: دوشنبه ۲۳ مهر مصادف با وفات حضرت معصومه آغاز هفته پیوند اولیاء و مربیان است لازم است مربیان و اولیا ارتباطشان را در راستای تربیت و راه درست زندگی را پیدا کردن  و هدایت شدن دانش‌آموزان به مسیر درست انجام دهند.

سعیدی افزود: نماز جمعه نصر یک مسئله مهم و اساسی بود که رهبر اقدام کردند و روز عید را برای تحقیر دشمنان انتخاب کردند که روز جمعه همان روز عید است که همه جمع می‌شوند و در مقابل چشم دنیا باشد و که اشاره به آیه قرآن در مورد فرعون و حضرت موسی دارد که قدرت‌نمایی کردند و رهبر معظم انقلاب نیز آن روز را برای تحقیر دشمن انتخاب کردند.

 

 

حضرت معصومه (س) منشأ برکات جامعه اسلامی است
حضرت معصومه (س) منشأ برکات جامعه اسلامی است
حضرت معصومه (س) منشأ برکات جامعه اسلامی است

انتهای خبر 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار