رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استاندار استان مرکزی:

استاندار استان مرکزی گفت: با کمبود گاز و آلودگی ناشی از سوخت مازوت، تنها راه‌‌حل رفع آلودگی هوای شهر اراک، تعطیلی نیروگاه شازند است، فلذا تمام تلاش خود را در جهت رفع آلودگی هوا خواهیم کرد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ مخلص‌الائمه، استاندار استان مرکزی، امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی، در جمع اساتید، دانشجویان دانشگاه اراک و مدیران ارشد آموزش و پرورش، گفت: با ۶۴ هزار دانشجو در استان مرکزی، بدنه دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی، رشد خوبی داشته‌اند.

وی، افزود: سطح بصیرت، آگاهی و بینش دانشجویان بومی و غیربومی در استان مرکزی بالاست.

استاندار استان مرکزی، بیان کرد: جوانان مستعد، توانمند و با انگیزه در سال‌های اخیر به تیم مدیریتی دانشگاه‌ها اضافه شده‌اند و با شور نشاط تلاش می‌کنند که دانشگاه‌ها، حرکتی به سوی حل مسائل استان، به ویژه بهبود مسائل اقتصادی داشته باشند.

مخلص‌الائمه، درخصوص آلودگی هوای شهر اراک، خاطر نشان کرد: امسال یک ماه دیرتر مازوت‌سوزی را وارد مدار کرده‌ایم اما با کمبود گاز و آلودگی ناشی از سوخت مازوت، تنها راه‌ حل رفع آلودگی هوای شهر، تعطیلی نیروگاه شازند است، فلذا تمام تلاش خود را در جهت رفع آلودگی هوا خواهیم کرد.

دانشگاه، جایگاهی برای حل مسائل کشور است

 

مجتبی ذوالفقاری، رئیس دانشگاه اراک، ضمن گرامیداشت ایام ۹ دی، در این جلسه گفت: نباید بگذاریم که تفکرهای معاند، جایگاه مجاهد را با تروریست برای ما تغییر دهند.

وی، افزود: دانشگاه‌ها باید برای پیشرفت نظام تکامل یابند، فلذا دانشگاه آینده جایگاهی است که جوانان آن را دوست خواهند داشت.

رئیس دانشگاه اراک، بیان کرد: امروزه دانشگاه برای دانشجو جذاب است و جایگاهی برای حل مسائل کشور است.

ذوالفقاری، عنوان کرد: با تلاش و کوشش همه مسئولین و دانشجویان، دانشگاه‌های کشور، گام مهمی در امیدآفرینی ایجاد می‌کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار