رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-20 13:06 شماره خبر : 2700 https://diyareaftab.ir/short/VWPd2 0
معاون سیاسی استانداری استان مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی گفت: دشمن منتظر انتقام سخت خود باشد، جوانان این مرز و بوم عاشقانه مطیع امر رهبر خود هستند و هیچ‌گاه اجازه دست درازی به خاک با ارزش ایران را به دشمن نخواهد داد.

بهنام نظری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «دیار آفتاب»؛ گفت: فرهنگ حاج قاسم سلیمانی در مرکز کفر انگلستان، نیز ظهور و بروز پیدا کرده است به گونه‌ای که شاهد راهپیمایی ضد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در این کشور شکل گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی افزود: همچنین در سرتاسر دنیا  برای جعلی بودن و کودک‌کش بودن ارتش رژیم صیهونیستی  دست به تظاهرات سراسری زدند و خشم خود را نسبت به این رژیم غاصب نشان دادند.

وی بیان کرد: مکتب حاج قاسم نشان داد، با قوت الهی و با توکل بر خداوند متعال می توان سخت‌ترین کارها را به نتیجه رساندن، حاج قاسم نه در دوران 8سال دفاع مقدس بلکه بعد از جنگ مطیع امر ولی خود بود و هر جا مظلومی را می‌دید  شتاب می کرد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی عنوان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و عراق برای از بین بردن داعش بسیار تلاش کرد و پوزه دشمن دست نشانده فرهنگ وحشی‌گری آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی را به خاک کشاند.

وی ادامه داد: دشمن بداند با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نور امید جوانان سرزمین حاج قاسم روشن تر گشته و هزاران هزار قاسم سلیمانی ظهور کرده است.

نظری در خصوص ترور و شهادت شهدای عاشق مکتب حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: دشمن ملت ایران با دسیسه‌های مختلف و ترور مردم غیر نظامی در گلزار شهدای کرمان، بار دیگر عجز و ناتوانی خود را در منطقه نمایان کرد و نشان داد که حتی از ادامه دهندگان راه حاج قاسم هم هراس و ترس دارند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن منتظر انتقام سخت خود باشد، خاطر نشان کرد: جوانان این مرز و بوم عاشقانه مطیع امر رهبر خود هستند و هیچ‌گاه اجازه دست درازی به خاک با ارزش ایران را به دشمن نخواهد داد و تا قطره آخر خون خود مجاهدانه و برای خدا خواهند جنگید این همان مکتب و  فرهنگ سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار