رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-07 08:23 شماره خبر : 2935 https://diyareaftab.ir/short/Vvd63 0
فرماندار اراک:

فرماندار اراک گفت: حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد و مشت محکمی به دهان دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهند زد.

امیرهادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: مشارکت مردم در انتخابات دارای اهمیت قابل توجهی است و در مقطع فعلی این مشارکت اهمیت دو چندانی دارد، زیرا نمایندگان مردم باید در تراز نظام انقلاب اسلامی انتخاب شوند و حداکثر مردم با سلیقه‌های مختلف نامزدان انتخاباتی خود را انتخاب و باید به انتخاب مردم احترام گذاشت.

وی بیان کرد: امسال با اقدامات شورای نگهبان و هیات‌های اجرای سلایق مختلف در انتخابات مورد بررسی و تایید قرار گرفته‌اند. 

فرماندار اراک عنوان کرد: در شرایط فعلی دشمنان انقلاب اسلامی در کمین هستند، تا ملت قیور و همیشه در صحنه انقلاب را با ناامیدی در بحث انتخابات و شعارهای بی‌مصرف در ذهن اذهان عمومی، به دنبال خرابکاری یا حتی آشوب در کشور هستند.

هادی افزود: به یاری خداوند متعال و با تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکند، در هر شرایطی این ملت شهیدپرور در صحنه هستند و بار دیگر با حضور در پای صندق‌های رای نمایندگان انقلابی و ولایی خود را انتخاب خواهند کرد.

وی در خصوص سخنان رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: نمایندگان مردم بدانند سرافراز وارد مجلس شدید با انتخاب مردم، سرافراز خارج شوید و به امور مردم رسیدگی کنید.

فرماندار اراک بیان کرد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد و مشت محکمی به دهان دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهند زد، امید است شاهد حضور پررنگ و مشارکت قابل قبولی از مردم در انتخاب نمایندگان خود در انتخابات در سطح کشور و شهرستان اراک باشیم.

هادی ادامه داد: دستگاهای اجراِی هم حداکثر توان و ظرفیت خود را برای سرعت بخشیدن به رسیدگی امورات مردم، مانع‌زدایی و امیدآفرینی به کار خواهند گرفت، و از مردم شریف استان مرکزی درخواست داریم با مشارکت و حضور در انتخابات مشت محکمی به دهان دشمن بزنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار