رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-17 08:19 شماره خبر : 3148 https://diyareaftab.ir/short/Vp9GJ 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار دنیا قد علم کرد است.

 

 

بهنام نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ایران دشمنانی که به توطئه علیه انسانیت و بشریت در خاورمیانه برخواسته بودند را به زانو در آوردند.

وی بیان کرد: یکی از انقلاب‌های که به نتیجه رسید و ۴۵ سالگی خود را جشن خواهد گرفت انقلاب اسلامی ایران است لذا انقلاب اسلامی بر پایه دو عنصر اصلی مردم و معنویت پایه‌ریزی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی با اشاره به شکست همه توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران عنوان کرد: دشمن با تحریم و ترور کاری از پیش نمی‌برد و نمی‌داند که با ترور دانشمندان و تحریم مردم ایران نمی‌تواند پیروز باشد بلکه پیروز واقعی میدان ملت با بصیرت ایران هستند.

نظری در خصوص رشادت‌های شهدای جان بر کف جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: بیش از 230 هزار شهید برای حراست و حفاظت انقلاب اسلامی ایران تقدیم شده است و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار دنیا قد علم کرد است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به مردم دنیا این جرات را داد که با همت و بصیرت و کار جهادی همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که اسطوره مقاومت و گوش به زنگ ولی خود بود از آرمان‌های خود حفاظت و حراست کنند تا دشمن به خود اجازه تعرض را ندهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی ادامه‌داد: جمهوری اسلامی ایران پایگاه مهم عین‌الاسد آمریکا را مورد اصابت مستقیم موشک‌های بالستیک خود قرار می‌دهد اما آمریکا جرات هیچ عکس‌العملی را ندارد.

نظری بیان کرد: در منطقه فلسطین با اقتدار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد، یمن با قدرت راه را برای کشتی‌های آمریکای و انگلیسی و هر کشتی که در ارتباط با رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی داشته باشد متوقف و منهدم می‌کند این جهاد انقلابی است.

وی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۴ سالگی عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در عرصه علمی، هسته‌ای، موشکی داشته‌ایم لذا اگر بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در قالب چهار چوب قرار دهیم تمام نشدنی است، جوانان انقلابی در تمام عرصه‌ها پیروز میدان دنیا هستند.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار