رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-29 08:10 شماره خبر : 8070 https://diyareaftab.ir/short/4LJDO 0
نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت (ع):

نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: شورای امنیت باید به‌سرعت اقداماتی در پاسخ به این عمل جنایتکارانه انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که چنین تجاوزاتی که تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای است، تکرار نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیارآفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با صدور بیانیه‌ای حمله اخیر رژیم غاصب کودک‌کش به محل استقرار دستگاه‌های ارتباطی(پیجر) لبنان، که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن حدود ۳ هزار نفر شد را به شدت محکوم کرد و بیان کرد: جنایتکاران غاصب و ورشکسته صهیونیسم بار دیگر جنایتی هولناک در لبنان انجام دادند و با همکاری اربابان جنایتکار و مزدور خود تعدادی از غیرنظامی را به مظلومانه شهید و مجروح کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهدا و مجروحان این حمله تروریستی نماد مبارزه و فداکاری جبهه مقاومت در راه آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به خصوص غزه و عامل وحدت و اتحاد رزمندگان اسلام برابر صهیونیست‌های جنایتکار است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت شریف ایران اسلامی این جنایت شنیع که نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان، منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، به‌ویژه حقوق بین‌الملل بشردوستانه است به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کند و باید توسط شورای امنیت هم بدون هیچ ابهامی و بلافاصله محکوم شود.

نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: شورای امنیت باید به‌سرعت اقداماتی در پاسخ به این عمل جنایتکارانه انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که چنین تجاوزاتی که تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای است، تکرار نمی‌شود. رژیم اسرائیل باید بابت این جنایات پاسخگو باشد و نباید بدون مجازات باقی بماند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار