رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-03 14:50 شماره خبر : 1654 https://diyareaftab.ir/short/ND164 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، گفت: تمام شیعیان امیرالمومنین(ع) و تمام پیروان امام و رهبری بسیجی هستند که براساس فرهنگ و مکتب بسیج قدم برمی دارند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک گفت: خداوند در زمانی ما را خلق کرده که امامی را برای ما فرستاد که این امام ما را از کفر و ستم نجات داد.

وی افزود: یکی از فرازهای نورانی فرمایشات امام راحل این بود که تلاش کنید در تمام دنیا هسته‌های مقاومت را ایجاد کنید و امروزه شاهد این هسته‌های مقاومت هستیم که بخشی از این هسته‌های مقاومت به بسیج بر می‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، بیان کرد: بسیج با عظمت و افتخار آفرین، شجره طیبیه‌ای است که ریشه‌های آن ثابت و شاخه و برگ‌های آن در آسمان است.

آیت‌الله دری نجف آبادی، ادامه داد: رژیم صهیونیستی شجره خبیثه‌ای است که با حقه، نیرنگ و خیانت به وجود آمده و اصل و اساس رژیم صهیونیستی دروغ است زیرا آمریکایی‌ها با استفاده از رژیم صهیونیستی پادگان نظامی ایجاد کردند تا از منافع غرب دفاع کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها، باندهای فساد و نفوذ در رژیم صهیونیستی جمع کردند و اسم آن را اسرائیل گذاشتند تا آمریکا به منافع خود دست یابد و پایگاه‌های نظامی خود را در منطقه حفظ کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، گفت: هنگامی که یمنی‌ها یک کشی از رژیم صهیونیستی گرفتند در واقع سیلی محکمی به آمریکا زده شد و اگر چند کشتی از این رژیم صهیونیست گرفته شود دیگر هیچ کشتی با پرچم اسرائیل جرات تردد در آب‌ها را ندارد.

آیت‌الله دری نجف آبادی، با بیان اینکه فلسطینی‌ها ۲۰ هزار شهید داده‌اند اما همچنان استوار ایستاده‌اند، اظهار کرد: آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی برای منافع خود حمایت می‌کند تا دنیای اسلام آرامش نداشته باشد و پایگاه‌های نظامی خود را در منطقه حفظ کند.

وی عنوان کرد: هرجایی که تقوا و اخلاص و خدا نباشد قطعا ذلت و نکبت و اسارت به وجود می‌آید و با توجه به اینکه مبنای اسرائیل اخلاص و تقوا نبوده بنابراین امروزه شاهد جنایات بسیاری علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، افزود: حماس با دو هزار و ۵۰۰ نیرو سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زده است زیرا مبنای حماس تقوا و اخلاص است چهار برابر شهر غزه در زیر غزه کانال کشیده شده است که امر تنها با غیرت دینی میسر می‌شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی، گفت: شجره طیبیه بسیج به دست توانای امام خمینی(ره) و با عنایت باغبان بزرگ انقلاب، مقام معظم رهبری به عنوان ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارور شده است و در کشورهای مختلف اسلامی رشد و آبیاری می‌شود.

وی، با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و مکتب است، گفت: تمام شیعیان امیرالمومنین(ع) و تمام پیروان امام و رهبری بسیجی هستند که در عرصه‌های مختلف و مشاغل متفاوت از جمله معلمان، دانشجویان، دانش آموزان، دکترها و کارگران و… براساس فرهنگ و مکتب بسیج قدم برمی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با اشاره به ایام فاطمیه عنوان کرد: حضرت فاطمه(س) گنجینه بی‌بدیل آفرینش است و ما هرچه داریم از برکت حضرت فاطمه(س) و فداکاری‌های آن حضرت بوده است بنابراین در ایام فاطمیه هرکس به اندازه توان باید پرچم حضرت فاطمه زهرا(س) را بلند کند.

آیت‌الله دری نجف آبادی، ادامه داد: ورزشکاران به زیارت رهبر معظم انقلاب رفتند که استان مرکزی نیز در بخش‌های مختلف ورزشی درخشیدند بنابراین باید همانطور که در عرصه‌های علمی، فرهنگی و نظامی قله‌ها را فتح می‌کنیم در عرصه‌های ورزشی به ویژه در سطح بین الملل نیز قله‌ها را فتح کنیم.

وی، در پایان تصریح کرد: بازدید رهبر معظم انقلاب از صنایع هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ است که از فرهنگ بسیجی سرچشمه می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار