رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی خبر داد:

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی گفت: ۴۹۶ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی تا پایان سال جاری تکمیل شده و به متقاضیان خود تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمدرضا رضایی، صبح امروز، در قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: در جهت تهیه مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح اقدام به تاسیس شهرک شهید قاسم سلیمانی و احداث چندین واحد مسکونی با زیرساخت‌های لازم شد.

وی از پیشرفت خوب پروژه شهرک شهید قاسم سلیمانی و آماده سازی واحدهای مسکونی آن خبر داد و گفت: سپاه روح‌الله استان مرکزی در بین دیگر استان‌ها برای ساخت این واحدهای مسکونی پیشی گرفته است.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در پروژه شهرک شهید سلیمانی، از ۶۴۰ واحد در حال ساخت، ۱۴۴ واحد با حضور وزیر کشور به متقاضیان تحویل داده شد و ۴۹۶ واحد مسکونی باقی‌مانده تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

رضایی اظهار کرد: در فاز سوم از این پروژه ۷۲۰ واحد مسکونی ظرف مدت ۳۰ ماه آینده تکمیل و با قیمت هر مترمربع از قرار ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، به متقاضیان خود تحویل داده می‌شود.

 

همچنین در این جلسه، گزارش اقدامات اجا، سپاه و فراجا استان مرکزی در جهت ساخت مسکن مطرح شد که به قرار زیر است.

در اقدامات اجا استان مرکزی، تعداد فاقدین مسکن ۱۰۰۰ نفر است.

درحال حاضر دو پروژه در شهر‌های جدید مهاجران و امیرکبیر درحال راه‌اندازی هستند.

در اقدامات سپاه استان مرکزی، تعداد فاقدین مسکن ۱۲۰۰ نفر است.

در حال حاضر از پروژه‌های راه‌اندازی شده، شهرک شهید سلیمانی فاز یک و دو در اراک، و پروژه‌های درحال راه‌اندازی، شهرهای جدید مهاجران و امیرکبیر است.

در اقدامات فراجا استان مرکزی، تعداد فاقدین مسکن در بنیاد تعاون ۲۸۴۸ نفر و استان ۱۰۱۸ نفر است.

در حال حاضر از پروژه‌های راه‌اندازی شده، ۲۲۵ واحد در شهر اراک و ۲۰۰ واحد در شهر جدید مهاجران و از پروژه‌های در حال راه‌اندازی ۴۰۰ واحد در شهر جدید امیرکبیر و ۱۲۰ واحد در شهر جدید مهاجران است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار