رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرکل سازمان بهزیستی استان مرکزی خبر داد:

مدیرکل سازمان بهزیستی استان مرکزی گفت: تا پایان سال جاری، مسکن‌هایی با زمین‌های خودمالکیتی به مددجویان بهزیستی تحویل داده می‌شود.

محمود حسین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «دیار آفتاب»؛ گفت: در سازمان بهزیستی استان مرکزی ۱۶۰ خدمت تخصصی توسط ۳۱۵ نفر از کارکنان بهزیستی در حال انجام است.

وی، درخصوص وظیفه ذاتی سازمان بهزیستی، افزود: این سازمان در حوزه سلامت اجتماعی و گسترش عدالت اجتماعی، به عنوان یک نهاد انقلابی در لایه‌های مختلف جامعه، در بخش آسیب‌های اجتماعی، سازماندهی، نگهداری و غربالگری ژنتیک، درحال فعالیت است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، بیان کرد: در امور توانمندسازی، مسکن، اشتغال‌زایی، خدمات روزانه، غربالگری از دوره نوزادی تا سالمندی، زنان سرپرست خانواده و انواع معلولیت‌ها در حوزه‌های تخصصی، سازمان بهزیستی ارائه خدمت می‌دهد.

حسین‌آبادی، با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته برای تامین مسکن مددجویان اظهار کرد: تا پایان سال جاری مسکن‌هایی با زمین‌های خودمالکیتی به متقاضیان تحویل داده می‌شود و

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، بیان کرد: همچنین ارائه بیمه تکمیلی به صورت پایلوت در استان مرکزی و پرداخت حق پرستاری برای دهک‌های یک تا سه سازمان بهزیستی درحال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار