رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-18 09:09 شماره خبر : 654 https://diyareaftab.ir/short/Vb32N 0
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی موجب غرور و شادمانی ملت فلسطین و لبنان و سوریه و دیگر مسلمانان جهان شد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در پیامی به شرح زیر عملیات طوفان الاقصی را تبریک گفت: 

بسم الله قاصم الجبارین و المتکبرین

قال الله العظیم: «أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدیرٌ * الَّذینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلاَّ أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَهُ»

اینجانب عملیات طوفان‌الاقصی و کار بزرگ و حماسهٔ عظیم و ارزشمندی که جوانان غیور فلسطین و حماس و جهاد اسلامی با پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و غزه در این روزها انجام دادند و موجب غرور و شادمانی ملت فلسطین و لبنان و سوریه و دیگر مسلمانان جهان شدند و بار دیگر غیرت و حمیت و شجاعت دینی و اسلامی خود را نشان داده و باعث افتخار و مباحات همگان گردیدند را به جوانان مجاهد و فداکار فلسطینی و لبنانی و حماس و جهاد اسلامی تبریک می‌گویم و برای ملت رنجدیده فلسطین در طول قریب ۸۰ سال گذشته آرزوی پیروزی و سربلندی دارم.

این کار بزرگ نشانه آن است که مسلمانان در سایه عنایات خداوند متعال و وحدت و همدلی و ایمان و مجاهدت می‌توانند قدرت‌های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند و دست استکبار و صهیونیزم را از قدس شریف و سرزمین‌های اسلامی کوتاه کنند و اسلام را به جایگاه واقعی خود برسانند و از سوی دیگر نشانه پوشالی و توخالی بودن قدرت‌های شیطانی و جباران و ستمگران است که در برابر اراده جوانان غیرتمند مسلمان باید به دنبال سوراخی بگردند و راهی جز فرار و ذلت ندارند.

یاد شهدای عزیز و مظلوم غزه و فلسطین و لبنان و سوریه را گرامی می‌داریم و برای جانبازان و معلولان و آوارگان مظلوم سلامت و عافیت مسئلت می‌نمائیم. ان شاء الله پایان این فداکاری‌ها پیروزی و سربلندی ملت اسلام و سرنگونی کفر و شرک و استکبار و صهیونیزم خواهد بود. «إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصّبْحُ بِقَرِیبٍ»

امید است مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی با حمایت خردمندانه از مظلومان بیش از این به جباران و جنایتکاران و غاصبان اجازه جنایت و کشتن و آواره کردن بیگناهان را ندهند.

جنایتکاران صهیونیزم نیز باید از حوادث گذشته درس بیاموزند و دست از تجاوز و خونخواری و درنده خویی بردارند که عواقب ظلم و تجاوز جز ذلت و نکبت در دنیا و آخرت نخواهد بود.

دولت متجاوز و غاصب و وحشی رژیم صیهونیستی نیز باید بداند که ادامه هرگونه اقدام خشونت بار دیگر جز ذلت و وحشت برای آن‌ها و عمال فاسد و تبهکار و شهرک نشینان غاصب و متجاوز نخواهد داشت. تهدیدات توخالی و اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش و رو به زوال صهیونیزم جز بر بغض ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان جهان نخواهد افزود و بنیان عنکبوت از پایه و اساس سست و ویران است.

انتظار می‌رود کشورهای اسلامی بیش از این اجازه ندهند تا رژیم رو به زوال صهیونیستی با رابطه و لابی با آن‌ها سرزمین‌های اسلامی و اولین قبله مسلمانان را اشغال و ملت فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی را تهدید نمایند. خداوند امت اسلامی را پیروز و قدس شریف را آزاد و قلوب ما را با یکدیگر مهربان فرماید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار