رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه مطرح کرد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه از اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته دفاع‌مقدس در شهرستان ساوه با هدف تببین اتفاقات دفاع‌مقدس در راستای جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب خبر داد.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ علیرضا مهدی، در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: همه دنیا در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه انقلاب اسلامی متحد شدند و پشتیبان صدام بودند اما مردم پشتیبان اصلی جبهه بودند و رزمندگان با ایثار و جانفشانی ایستادگی کردند.
وی، افزود: طبق پیش‌بینی پیامبر اکرم(ص) قومی از ایران خواهند آمد که اراده‌شان قوی‌تر از آهن است و از دین خدا دفاع می‌کنند.
مهدی، گفت: امروزه شاهد حمایت آزادی‌خواهان جهان و ابراز محبت آنان به شهدای بزرگواری همچون سردار سلیمانی‌ها هستیم زیرا فهمیدند گفته‌های ما عین سیاست ما است و سیاست ما عین دیانت ما است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه، بیان کرد: رزمایش همدلانه و توزیع ۲ هزار بسته تحصیلی آغازگر برنامه‌های دفاع مقدس در این شهرستان است.
وی، با بیان اینکه ۳۵۰ برنامه با ۳۵ عنوان در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد، گفت: یادواره شهدا و افتخار محله، سرکشی از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، اردوهای علمی دانش‌آموزان، افتتاح پروژه‌های عمرانی و رونمایی از یادمان شهدا، برگزاری رژه موتوری و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های شهرستان تا ۸ مهرماه است.
مهدی، در پایان تصریح کرد: هدف ما تببین اتفاقات دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار