رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-17 13:02 شماره خبر : 5120 https://diyareaftab.ir/short/VJ5a9 0
مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی:

مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی گفت: روز گذشته یک حد نصاب جدیدی در بحث بتن‌زیری در سطح ساختمان‌سازی با مساحت حدود ۲ هزار مترمربع با حجم ۳۵۰ مترمکعب در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

محمدرضا رضایی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی به صورت شبانه‌روزی و جهادی در حال اجرای پروژه‌های مسکن در استان مرکزی است.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی در رابطه با به ثبت رساندن حد نصاب بتن‌ریزی در سطح ساختمان‌سازی افزود: روز گذشته شرکت جهاد خانه‌سازی با کمک همکاران و به لطف خدا یک حد نصاب جدیدی در بحث بتن‌ریزی در سطح ساختمان‌سازی را با مساحت حدود ۲هزار مترمربع با حجم ۳۵۰ مترمکعب بتن در کمتر از هشت ساعت انجام داده است.

وی در ادامه در رابطه با تحویل واحدهای آماده به متقاضیان افزود: در پروژه شهرک شهید سلیمانی فازی که مربوط به شرکت جهاد خانه‌سازی استان است در سه فاز تعریف شده که سال گذشته در فاز اول ۱۴۴ واحد تحویل متقضیان شده و در این واحدها نیز ساکن هستند.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی بیان کرد: فاز دوم ۴۹۶ واحد است که ظرف دو الی سه ماه آینده تحویل متقضیان خواهد شد و فاز سوم ۷۰۲ واحد است که روز گذشته اولین سقف آن بتن‌ریزی آن انجام شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: شهرک شهید سلیمانی در دو بخش تعریف شده است که یک بخش را شرکت جهاد خانه‌سازی در آن مشغول به فعالیت است و بخش دیگر آن در رابطه با مسکن ملی تعریف شده است.  

وی عنوان کرد: شرکت جهاد خانه‌سازی استان به صورت شبانه‌روزی و جهادی در جال اجرای پروژه هستند که پروژه فاز اول را ۲۰ ماه زودتر تحوبل متقضیان شده است. در برنامه‌ریزی‌های شرکت در نظر داریم مانند پروژه فاز اول، فاز دوم را نیز ۲۰ ماه زودتر از موعد مقرر، با قیمت تمام شده خیلی پایین و با کیفیت عالی تحویل متقضیان داده شود.  

 

انتهای خبر/

ثبت رکورد بتن‌ریزی در ساختمان‌سازی شکست شد
ثبت رکورد بتن‌ریزی در ساختمان‌سازی شکست شد
ثبت رکورد بتن‌ریزی در ساختمان‌سازی شکست شد
ثبت رکورد بتن‌ریزی در ساختمان‌سازی شکست شد
ثبت رکورد بتن‌ریزی در ساختمان‌سازی شکست شد
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار