رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در سالروز بسیج سازندگی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دلیجان افتتاح شد.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه محسن صادقی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همزمان با سالروز بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت‌ماه در شهرستان دلیجان بیش از ۱۵ عنوان برنامه در حال اجرا است که از مهم‌ترین و شاخص‌ترین آنها برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی جهت خدمات‌رسانی به مناطق محروم و همچنین ویزیت رایگان، دیدار اعضای قرارگاه با مسئولان شهرستان، تجلیل از فعالین جهادی در سطح شهرستان که ان‌شاءالله برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان افزود: در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی و سازندگی در سطح شهرستان دلیجان در سال گذشته اقداماتی توسط بسیج سازندگی صورت گرفته است که مواردی از آن را خدمتتان عرض می‌کنم.

پرداخت حدود ۹ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به فعالین اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خانگی، تعداد ۲۰ خانه تعلق به خانواده‌های محروم بازسازی شده و تعمیراتی در آنها ایجاد شده است، احداث دو استخر آب کشاورزی، جدول‌گذاری ۲۰۰ متر جوی آب و همچنین تعداد ۶۰ صندوق قرض‌الحسنه در سطح شهرستان فعال است که از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کنند. 

وی در پایان بیان داشت: در سطح شهرستان دلیجان حدود ۸۰ گروه جهادی را در حال فعالیت داریم که در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی در حال خدمات رسانی به مردم شهرستان هستند.

1403-02-17 23:10 شماره خبر : 5129 https://diyareaftab.ir/short/V1oQp 0
نظرات