رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-08 19:51 شماره خبر : 8487 https://diyareaftab.ir/short/4xly9 0
امام جمعه خنداب:

امام جمعه خنداب گفت: دشمنان بدانند اسلحه مقاومت هرگز بر زمین نخواهد و خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان مقاومت و حزب‌الله است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام صفاهانی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: از مؤمنین مردانی هستند که در راه خدا و اسلام ایستادگی و استقامت می‌کنند تا به شهادت می‌رسند، بعد از شهادت آنها کسانی هستند که پرچم اسلام را بلند کنند و این پرچم هرگز بر زمین نخواهد ماند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند سید حسن نصرالله‌های دیگری پرچم اسلام را به دست خواهند گرفت و در مقابل دشمنان دین و اسلام استقامت و ایستادگی خواهند کرد.

صفاهانی افزود: آرزوی سید حسن نصرالله فدا شدن در راه اسلام و ولایت بود که به آرزوی دیرینه خود رسید و پاداش چندین سال مجاهدت خود را از خداوند متعال گرفت.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: سید حسن شخصیتی بی‌نظیر و از شگفتی‌های خلقت در شجاعت، غیرت، استقامت و ایستادگی بود. ایشان مجاهد کبیر و پرچم‌دار مقاومت بود که رژیم صهیونیستی از وجود او واهمه داشت. 

وی اظهار کرد: دشمنان بدانند اسلحه مقاومت هرگز بر زمین نخواهد ماند و خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان مقاومت و حزب‌الله است. 

صفاهانی گفت: ما فرزندان امام حسینیم و شعار ما «هیهات من الذله» است ما با مقاومت یک ملت سرفراز و مقتدر شده‌ایم و با استقامت خود در مقابل دشمنان اسلام  وقرآن ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در شهادت سید حسن بی‌جواب نخواهد ماند و انتقام سخت و نابودکننده در انتظار آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب است.

صفاهانی افزود: ما با تمام توان در کنار جبهه مقاومت خواهیم بود و هرگز جبهه مقاومت را تنها نخواهیم گذاشت و تا آخرین نفس در مقابل دشمنان دین و اسلام ایستادگی خواهیم کرد و آن‌ها از رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام خواهیم گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از شهادت نمی‌ترسیم، شهادت افتخار ماست و در جهت احیای ارزش‌های اسلام در خط امامت و ولایت ثابت‌قدم خواهیم ماند و زیر باز ذلت نمی‌رویم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار