رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/06/28 Wednesday - 2024 18 September الأربعاء ، 15 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-31 11:00 شماره خبر : 6984 https://diyareaftab.ir/short/Vd5x5 0
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: اربعین حسینی نشانگر اتحاد مسلمین و تمام آزادی‌خواهان جهان است و همه زائران حرم امام حسین(ع) را به یک نقطه وصل می‌کند.

ولی‌الله بیاتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: راهپیمایی اربعین به‌عنوان یک دستاورد مهم برای جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب است که محقق شده است و مردم با شور و اشتیاق هر ساله با سیلی از ارادتمندان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وارد این راهپیمایی عظیم می‌شوند.

وی در خصوص وحدت کلمه بین زوار اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی بیان کرد: اربعین حسینی نشانگر اتحاد مسلمین و تمام آزادی‌خواهان جهان است که زائران حرم امام حسین(ع) را به یک نقطه وصل می‌کند، لذا فرهنگ اربعین از خود گذشتگی، الگوگیری، معرفت و حقیقت و حقانیت امام حسین(ع) را روشن می‌کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم فلسطین و غزه با صبر و استقامت در مقابل رژیم خون‌خوار صهیونیستی به تمام دنیا نشان دادند که در مقابل سختی‌ها مقاوم و صبور هستند و از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) الگو گرفته‌اند.

بیاتی افزود: حملات رژیم خبیث صهیونیستی به مردم مظلوم عزه هیچ خللی در اراده و عظم این مردم فداکار و مقاوم ایجاد نمی‌کند، لذا درس‌های بزرگ پیام عاشورا به تمام دنیا تبیین ایستادگی در مقابل ظلم و ظالم است

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان کرد: امام حسین(ع) با شهادت خود و خانواده‌اش تسلیم زورگوی و ظلم ظالمان نشد و با شهادت خود نام اسلام را زنده نگاه داشت.

وی تصریح کرد: مردم غزه با استقامت برای آزادی کشورشان از دست رژیم صفاک صهیونیستی در تلاش هستند، لذا باید تمام مردم آزادیخواه جهان برای یاری مردم فلسطین و حمایت مستقیم خصوصاً کشورهای مسلمان به یاری مردم فلسطین بشتابند تا مردم مظلوم فلسطین در امنیت زندگی کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همانطور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند باید رژیم خبیث صهیونیستی از صفحه روزکار محو شود که ان‌شاءالله آن روز نزدیک است.


انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار