رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-19 11:59 شماره خبر : 2543 https://diyareaftab.ir/short/VlzyW 0
نماینده مردم تفرش در مجلس:

نماینده مردم تفرش، آشتیان، فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم فرهنگی را در دنیا به نمایش گذاشت، به عنوان فرهنگ مقاومت که الگو برای تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.

ولی الله بیاتی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ گفت: در هشت سال دفاع مقدس تبلور حاج قاسم سلیمانی به رخ جهانیان کشیده شد و تا آخر جنگ در اختیار ملت ایران در جبهه تلاش کرد، لذا دلاوری این سرباز ولایت در تمام دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌اثر نبود.

وی بیان کرد: هرچند که اکثر کشورها در جنگ ایران و عراق به رژیم بعث کمک کردند ولی در نهایت پیروزی با جمهوری اسلامی ایران بود، دلیلش هم مقاومت مردم در مقابل همه توطئه دشمنان چه از لحاظ نظامی چه از لحاظ اقتصادی و در نتیجه پیروزی برای ملت شریف ایران بود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان، فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این یک الگویی بود برای همهٔ آزادی خواهان جهان که سردار دلها شهید قاسم سلیمانی این جبهه مقاومت را به خوبی و درستی در مقابل داعش و توطئه اسرائیل و دشمنان انقلاب ایستاد و خیلی از کشورهای دیگر از جمله لبنان، سوریه، عراق و یمن درس مقاومت و آزادگی را از هشت سال دفاع مقدس آموختند.

بیاتی عنوان کرد: مردم قیور فلسطین و… در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و امروز هم نمونه بارز آن حماس است، یک گروه فلسطینی که در مقابل ارتش رژیم اشغالگر صهیونسیتی ایستاده و حدود ۹۰ روز مقاومت کرده و در این جنگ هم حتما حماس پیروز و حیمنه دشمن را شکست، این روحیه شهات و جهادی را حاج قاسم به جوانان جبهه مقاومت نشان داد که این گونه رژیم اشغالگر سهیونیستی ناکام ماند است.

وی، در خصوص مکتب حاج قاسم اظهار کرد: جبهه مقاومت در حال افزایش است و فرهنگی که حاج قاسم سلیمانی را شاخص کرد برای خدا و نیت خداوند بود سردار دلهاست، لذا آرزوی قلبی ایشان شهادت در جهاد برای خدا بود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان، فراهان، در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردار دلها قاسم سلیمانی در تمام صحنه‌های نبرد با ظالم حضور داشت و پیش‌بینی‌های که می‌کرد، خصوصا در مورد داعش به نتیجه رسید و در نهایت فرهنگی را در دنیا به نمایش گذاشت به عنوان فرهنگ مقاومت که الگو برای تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان شد.

انتها خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار