مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد:
پایش مصرف انرژی ۲۰۰ واحد تجاری در اراک
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: در راستای اجرای برنامههای مدیریت مصرف برق و با هدف کاهش بار شبکه در فصل گرم سال پایش مصرف انرژی ۲۰۰ واحد تجاری در شهرستان اراک انجام شد.