رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-10 06:42 شماره خبر : 4967 https://diyareaftab.ir/short/4yQA7 0
معاون سیاسی استاندار مرکزی عنوان کرد:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض در تمام دنیا محکوم است لذا تمام آزادی‌خواهان جهان برای نسل‌کشی در غزه بیدار شده‌اند.

بهنام نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص برخورد وحشیانه پلیس در رابطه با تجمع دانشجویان اروپایی و آمریکایی برای پایان دادن جنگ و نسل‌کشی در غزه گفت: برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض در تمام دنیا محکوم است لذا تمام آزادی‌خواهان جهان برای نسل‌کشی در غزه بیدار شده‌اند.

وی بیان کرد: پلیس با بی‌رحمی تمام معترضین را زیر باد کتک و برخورد فیزیکی و دستگیری معترضین می‌کنند، لذا سازمان ملل ساکت است سلبریتی‌های منافق استوری نمی‌گذارند سکوب‌گران به راحتی جولان می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: سرکوب وحشیانه و خشونت‌آمیز اعتراضات مسالمت‌آمیز گسترده حامی فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را به شدت محکوم می‌کنیم و خواستار صلح در تمام دنیا هستیم.

نظری اظهار کرد: دانشجویان از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌هایی که به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه کمک می‌کنند، قطع کنند، برای آزادی غزه تلاش کنند و به بمباران و نسل‌کشی هزاران هزار زن و کودک غیر نظامی پایان دهند.

وی افزود: اعتراض دانشجویان در آمریکا نشانگر بیداری تمام آزادی‌خواهان و صلح‌طلبان است، مشارکت آمریکای جنایت‌کار در بمباران هوای، زمینی و دریایی باعث شده رژیم خبیث صهیونیستی جان تازه‌ای بگیرد و ادامه بمباران‌های وحشیانه خود را بر سر کودکان دو چندان کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، نشانه جهانی‌شدن پیام حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین است، بر اساس تعالیم قرآن کریم، در نهایت، پیروزی از آن ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین است و رژیم فرعونی صهیونیستی نابود خواهد شد.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و تلاش مظاعف این سرباز ولایت را در امر تحقق بخشیدن به آرمان‌های انقلاب و دفاع از مظلوم الگوی خود می‌دانیم، همه دنیا باید تلاش کنند تا این غده بدخیم سرطانی را نابود کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار