رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-27 08:14 شماره خبر : 4673 https://diyareaftab.ir/short/4z3XB 0
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌ها موظف به همکاری با فراجا در اجرای طرح «نور» هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری طرح «نور» با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌ها، هم‌زمان با سراسر کشور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه توسط فراجا در استان مرکزی اجرایی شد، در این راستا استاندار مرکزی در اولین روز اجرای این طرح به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حضور در ستاد فرماندهی فراجا از رزمایش طرح بازدید کرد.

فرزاد مخلص الائمه گفت: این طرح در راستای مطالبهٔ عموم شهروندان برای مقابله مؤثر با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و تقویت فرهنگ متعالی عفاف و حجاب با مشارکت واحدهای متخصص و عوامل آموزش دیده اجرایی خواهد شد.

استاندار مرکزی در این بازدید با قدردانی از رعایت هنجارها و موازین شرعی توسط قاطبهٔ مردم و با اشاره به همراهی عموم شهروندان در حفظ و بسطِ ارزش‌هایِ ایرانی و اسلامی، به معدود افرادی که قصد برهم زدن امنیت اخلاقی و هنجارشکنی در مکان‌های عمومی را دارند هشدار داد که رفتارهای زننده و خارج از عرف به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست.

مخلص‌الائمه ضمن تشکر از تلاش‌های فراجا در راستای عمل به مأموریت‌های گستردهٔ این سازمان،  
بر همراهی تمامی دستگاه‌ها به‌ویژه نهادهای عضو قرارگاه عفاف و حجاب در اجرای طرح «نور» و حمایت از فراجا تأکید کرد.

استاندار مرکزی همچنین با بیان اینکه در حوزهٔ عفاف و حجاب نباید از کارهای تبیینی، تبلیغی و ترویجی غفلت شود، شتاب‌بخشی به فعالیت‌های دستگاه‌های متولی فرهنگی و عمل به وظایف و مأموریت‌های این دستگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار