حالت تاریک
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
پیام دانشجویی ساوه‌ای در رابطه با تنگه هرمز:

امنیت تنگه هرمز تحت صیانت ملت ایران است

تنگه هرمز، این شاهراه حیاتی انرژی جهان، همواره تحت حفاظت و امنیت‌آفرینی بی‌منّت ملت ایران قرار داشته است.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» دانشجوی ساوه‌ای در پیامی به زبان کره‌ای در رابطه با امنیت تنگه هرمز گفت: تنگه هرمز به عنوان یکی از مهم‌ترین شاهراه‌های حیاتی جهان، همواره در طول تاریخ تحت صیانت و امنیت‌آفرینی بی‌منّت ملت ایران بوده است.

ایران با تکیه بر حق حاکمیت خود، دهه‌ها امنیت تجارت جهانی را در این آب‌ها تضمین کرد؛ اما اقدامات تجاوزکارانه و حملات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف غیرنظامی و شهروندان بی‌گناه ایران، توازن امنیتی منطقه را تغییر داد. 

مدیریت جدید ایران بر این تنگه، واکنشی مستقیم و پدافندی به رفتارهای ثبات‌زدای این قدرت‌هاست؛ لذا مسئولیت هرگونه اختلال در وضعیت فعلی بر عهده کسانی است که شعله جنگ را افروختند.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!