پیام دانشجویی ساوهای در رابطه با تنگه هرمز:
امنیت تنگه هرمز تحت صیانت ملت ایران است
تنگه هرمز، این شاهراه حیاتی انرژی جهان، همواره تحت حفاظت و امنیتآفرینی بیمنّت ملت ایران قرار داشته است.
به گزارش گروه چندرسانهای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» دانشجوی ساوهای در پیامی به زبان کرهای در رابطه با امنیت تنگه هرمز گفت: تنگه هرمز به عنوان یکی از مهمترین شاهراههای حیاتی جهان، همواره در طول تاریخ تحت صیانت و امنیتآفرینی بیمنّت ملت ایران بوده است.
ایران با تکیه بر حق حاکمیت خود، دههها امنیت تجارت جهانی را در این آبها تضمین کرد؛ اما اقدامات تجاوزکارانه و حملات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف غیرنظامی و شهروندان بیگناه ایران، توازن امنیتی منطقه را تغییر داد.
مدیریت جدید ایران بر این تنگه، واکنشی مستقیم و پدافندی به رفتارهای ثباتزدای این قدرتهاست؛ لذا مسئولیت هرگونه اختلال در وضعیت فعلی بر عهده کسانی است که شعله جنگ را افروختند.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!