رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-09 09:26 شماره خبر : 6371 https://diyareaftab.ir/short/V9o1O 0
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، از نجات یک کوهنورد در جبهه جنوبی قله شهباز شازند توسط امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان در روز جمعه هشتم تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط‌عمومی هلال احمر علیرضا شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اعلام خبر نجات یک کوهنورد در جبهه جنوبی قله شهباز شازند توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی در روز جمعه هشتم تیرماه گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی‌بر سقوط یک کوهنورد از جبهه جنوبی قله شهباز نرسیده به روستای نورآباد شهرستان شازند و اعلام شکستگی ساق پا ، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این شهرستان شامل هفت نجاتگر داوطلب و پرسنل جمعیت شازند با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در این حادثه یک کوهنورد ۳۵ ساله پس از سقوط در ارتفاع ۳ هزار متری مصدوم و دچار آسیب‌دیدگی ساق پا شده بود.

نجات کوهنورد سقوط کرده از  قله شهباز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: عملیات نجات این فرد  از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه روز جمعه هشتم تیرماه آغاز و تا ساعت ۲۲:۳۳ دقیقه همان روز به طول انجامید.

نجات کوهنورد سقوط کرده از  قله شهباز

شهرجردی بیان کرد: در این عملیات، کوهنورد مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه و فیکس کردن و آتل‌بندی به پایین کوه منتقل و به عوامل اورژانس جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل داده شد.

نجات کوهنورد سقوط کرده از  قله شهباز
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار