رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در عملیات مشترک پلیس مرکزی و تهران؛

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از یک عملیات مشترک پلیس مرکزی و تهران بزرگ خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۱ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف و چهار متهم دستگیر شدند.

 نورالدین ناظمی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکزی و تهران بزرگ، بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان عمده مواد مخدر با مشارکت دیگر همدستانش، قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران را دارند.  

این مقام انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات میدانی مأموران، مشخص شد که این قاچاقچی قصد دارد محموله مواد مخدر مورد نظر را بوسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربری به تهران منتقل و در ترمینال مسافربری تحویل فرد دیگری نماید.  

وی با اشاره به اقدامات فنی و همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و تهران بزرگ در این رابطه اظهار داشت: پس از جابجایی محموله مواد مخدر از اتوبوس به یکدستگاه سواری پژو پارس، مأموران وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه چهار متهم را دستگیر کردند.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پایان با اشاره به کشف ۲۱ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی سواری توقیفی افزود: چهار متهم دستگیر شده در این عملیات مشترک پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار