رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-20 14:56 شماره خبر : 7885 https://diyareaftab.ir/short/N3oqR 0
معاون وزیر تعاون:

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۷۸ مجموعه ورزشی کارگری در کشور وجود دارد که پنج مجموعه آن در استان مرکزی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد چکشیان روز سه‌شنبه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در دیدار با استاندار این استان در اراک، گفت: ۲۷ انجمن ورزشی تخصصی ذیل فدراسیون کارگری کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: ضربه سنگینی در دوران کرونا به مجموعه‌های ورزشی زده شد اما گام‌های بلندی برای توسعه این مجموعه‌ها در طول سال‌های اخیر برداشته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: کمترین قیمت ارایه خدمات در مجموعه‌های ورزشی باید به کارگران داده شود و در این راستا سطوح کارگری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

چکشیان گفت: ریل‌گذاری ویژه‌ای صورت گرفته تا سرانه ورزشی کارگران کشور افزایش یابد.فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز در این دیدار مسایل و مشکلات جامعه کارگری این استان را مطرح و بر پیگیری برخی موارد از سوی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی هم در این دیدار گفت: امروز (سه‌شنبه) مسایل، مشکلات و انتظارات کارکنان این اداره‌کل با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارتخانه بررسی و مطرح شد.

جمشید امیدی افزود: در نشست هیات اجرایی مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران استان مرکزی مسایل و مشکلات مطرح و راهکارهای مناسب ارایه شد.

وی بیان کرد: پنج مجموعه ورزش کارگری در استان مرکزی وجود دارد که به کارگران خدمات ارایه می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: ایجاد یک مجموعه ورزشی در شهرستان شازند نیاز است که با جدیت دنبال می‌شود.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار