رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/29 Sunday - 2024 20 October الأحد ، 17 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-29 04:29 شماره خبر : 8920 https://diyareaftab.ir/short/4QY6l 0
نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی گفت: یحیی سنوار خود یک رزمنده دلیر بود و همانند رزمندگان با مقابله با دشمن در میدان حاضر بود که این اقدام برگرفته از فرهنگ ایثار و جهاد رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص شهادت رهبران مقاومت و شهید یحیی سنوار گفت: شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس که جانشین اسماعیل هنیه در غزه بود با حمله وحشیانه رژیم خبیث صهیونیستی به شهادت رسید.

وی بیان کرد: شهادت رهبران محور مقاومت به دست این رژیم خبیث نه‌تنها از ایستادگی و مقاومت ملت متحد فلسطین کم نمی‌کند بلکه انسجام و اتحاد را در بین این رزمندگان بیشتر و بیشتر خواهد کرد، لذا همبستگی مردم فلسطین با شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و یحیی سنوار متوقف نخواهد شد.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهادت یحیی سنوار پیام بسیار بزرگی به جهان مخابره کرد همانطور که در تصاویری که توسط پهپاد رژیم خونخوار صهیونیستی تهیه شده و در فضای مجازی بسیار بازدید کننده داشته است، لذا با پرتاب چوب به سمت پهپاد صهیونیستی این پیام را می‌دهد که تا لحظه آخر و تا آخرین قطره خون ایستادگی خواهد کرد.

بیاتی تصریح کرد: یحیی سنوار به‌عنوان شهید شاخص و اثرگذار برای جوانان و همه آزادی‌خواهان جهان الگو شد و خود را در بین شهیدان قدس که نماد و مدال ایستادگی را دارد شاخص شداند، لذا اثر گذاری این افراد بر روی جامعه بعد از شهادتشان چه بسیار بیشتر از زنده ماندنشان روحیه و ایستادگی ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار خواهد کرد: یحیی سنوار خود یک رزمنده دلیر بود و همانند رزمندگان با مقابله بادشمن در میدان حاضر بود که این اقدام برگرفته از فرهنگ ایثار و جهاد رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این نشان می‌دهد ۸ سال دفاع مقدس دانشگاهی برای آزادیخواهان و همه کسانی که با استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی در تنش هستند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار