رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 09:07 شماره خبر : 8040 https://diyareaftab.ir/short/46raz 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس یادواره ۶ شهید زن شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد برات در کفتگو با «فراهان خبر»؛ گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس یادواره شهدای زن شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم پنجشنبه، ۲۹ شهریورماه در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر تلخاب با سخنرانی «خانم جواهری، مشاوره نماینده رهبری در استان مرکزی» برگزار خواهد شد.

برات اظهار کرد: شهرستان فراهان تعداد ۶ شهیده زن در دوران ۸ سال دفاع مقدس و مبارزات انقلاب تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: نقش بانوان در دوران دفاع مقدس همچون ایام پیروزی انقلاب و پس آن برجسته و محوری بوده است.

وی اظهار کرد: در دوران پرافتخار دفاع مقدس زنان این سرزمین با پرداختن به امور پشتیبانی، در روحیه دادن و قوت قلب بخشیدن به رزمندگان بسیار موثر عمل کرده‌اند.

برات گفت: شهیده کبری تلخابی از شهدای گرانقدر زن شهرستان فراهان است که همسر و دو فرزندش هم به فیض شهادت نائل آمدند و این شهیده در مکه معظمه در حین راهپیمایی برائت از مشرکین توسط عمال آمریکایی رژیم آل سعود بر اثر شلیک گاز خفکن، بر اثر خفگی با گاز به فیض شهادت نائل آمد.

وی خاطر نشان کرد: از مردم خداجوی استان مرکزی و شهرستان فراهان خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار