رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-17 06:44 شماره خبر : 5111 https://diyareaftab.ir/short/NYaZ8 0
نماینده سابق مردم تفرش در مجلس:

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به لطف الهی با توجه به همه مشکلاتی که داریم این حمایت مردمی در قالب گروه‌های جهادی از نظام جمهوری به عنوان یک الگوی به تمام معنا به دنیا معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار «فراهان خبر» گفت: با توجه به گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با یک مرور به شرایطی که قبل از انقلاب در کشور وجود داشت، متوجه می‌شویم که کشور در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و آموزشی در سایه نظام جمهوری اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری به پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیاری دست پیدا کرده است.

 

وی افزود: با فراز و نشیب‌ها و همچنین دستاوردهای ایجاد شده اما مسائل معیشت و رفاهی که مردم انتظار داشتند، محقق نشده است و در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستیم.

 

حسینی اظهار کرد: سرمایه اجتماعی یکی از مسائلی است که سبب اعتمادسازی و استواری و اعتبار نظام می‌شود و هر انقلابی و هر حاکمیتی در مسیر توسعه و پیشرفت از آن برخوردار است.

 

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به لطف الهی با توجه به همه مشکلاتی که داریم این حمایت مردمی در قالب گروه‌های جهادی از نظام جمهوری به عنوان یک الگوی به تمام معنا به دنیا معرفی شده است.

 

وی افزود: حضور مردم در تمام مراسم‌های ملی و مذهبی ما نشانگر ایجاد اعتماد عمومی و پیوند عاطفی به نظام و همچنین سرمایه‌های اجتماعی است.

 

حسینی اظهار کرد: امروز برای برون رفت از چالش‌ها باید از این ظرفیت عظیم مردمی به خوبی استفاده شود.

 

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های دشمن درصد این هستند که با توجه به مسائل و اتفاقات در سال‌های گذشته به مردم القاء کنند که پیوند عاطفی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی با این نظام کمرنگ شده است اما با نگاهی به حمایت‌هایی که این مردم از گذشته با نظام جمهوری اسلامی داشتند می‌بینیم که این مردم همیشه پشت نظام و رهبری بودند.

 

وی گفت: شاید در برخی از مسائل مردم گلایه‌مند باشند اما یکپارچه پیر و جوان با تمام قوا وارد صحنه می‌شوند.

 

حسینی اظهارکرد: یکی از سرمایه‌های اجتماعی عظیم برای ادامه راه و رفع مشکلات بزرگ در کشور ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی است.

 

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه و بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و در بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، کرونا و ... بن‌بست‌ها را می‌شکنند و در صف خدمت به هم‌نوع خود هستند.

 

وی گفت: امسال را مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند یعنی با همین نگاه مشارکت مردمی بتوانیم هم در رشد تولید و اشتغال اقدام موثری را انجام دهیم.

 

حسینی با اشاره به مشارکت مردمی در اقتصاد کشور اظهار کرد: مشارکت مردم یعنی با اعتمادسازی و ایجاد سرمایه‌های اجتماعی و به کار انداختن سرمایه‌های خرد مردم و با حضور مردم برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش شود.

 

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال بسیج سازندگی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهادی دیگر در عرصه تولید و اشتغال‌زایی تمام توان و تلاش خود را مخلصانه معطوف کند.

 

وی افزود: برای اینکه این موضوع تقویت شود و این پیوندهای عاطفی بین مردم و نظام بیشتر شود، نیازمند اقدامات حمایتی موثرتری از گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی هستیم.

 

حسینی اظهار کرد: همچنین برای تقویت سرمایه‌های مردمی باید بین سه قوه یک ارتباط عاطفی و دوستی برقرار شود که دولت در خدمت مردم باشد نه اینکه مردم در خدمت دولت باشند.

 

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس با تصویب قوانین خوب و شفافیت در رفتارها این اعتماد عمومی را افزون‌تر کرده و در حوزه تقاضای مردم در چهارچوب قانون عمل شود.

 

وی گفت: مسئولان باید با مردم رفتاری مهربان داشته و وقتی می‌گویند مردم ارباب رجوع ما هستند، واقعاً با یک احترام متقابل برای رفع مشکلات آنها اقدام کند.

حسینی افزود: مردم امروز مستحکم‌تر در پشتیبانی از جمهوری اسلامی هستند و باید یک نگاه بلند‌مدت بر رفع مشکلات باشد که این خودش می‌تواند به نوعی امید‌آفرینی را در کشور به همراه داشته باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار