رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-07 04:55 شماره خبر : 4172 https://diyareaftab.ir/short/46KMa 0
نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام حسن(ع) پناهگاه نیازمندان بود گفت: امام حسن مجتبی(ع) اموال خود را بین فقرا تقسیم می‌کرد.

محمد سبزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ضمن تبریک سالروز ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت: امام حسن مجتبی(ع) در ۱۵ رمضان سال سوم هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از فرصت‌ها در ماه مبارک رمضان میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت(ع) است و واقعاً همه ما باید سعی کنیم زندگانی کریمانه‌ای مانند امام حسن مجتبی(ع) داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امام حسن(ع) پناهگاه نیازمندان بود ادامه داد: امام حسن مجتبی(ع) اموال خود را بین فقرا تقسیم و دست فقرا را نیز می‌گرفت و نیازمندان را غنی می‌کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون کشور ما نیز دارای یک شجره طیبه به نام کمیته امداد است که حضرت امام خمینی(ره) آن را بنیان نهاد که واقعاً کمیته امداد امام خمینی(ره)بر گرفته از کارهای امام حسن مجتبی(ع) است و نشان می‌دهد انسان چقدر می‌تواند دست دیگران را نه تنها بگیرد بلکه نیازمندان را بی‌نیاز کند. 

سبزی در پایان تصریح کرد: چقدر خوب است عزیزانی که دستشان به دهانشان می‌رسد و وضعیت مادی خوبی دارند از امام حسن مجتبی علیه السلام الگو بگیرند و این کار را انجام دهند که باقیات و صالحات برای خود خانواده و زندگی‌شان باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار