رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده انتظامی ساوه خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف دو دستگاه خودروی سواری شوتی حامل ۱۹ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

مجتبی جمالی در گفتگو با «دیار آفتاب» بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با خودروهای شوتی، روز گذشته مأموران آگاهی شهرستان ساوه، دو دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را در محورهای مواصلاتی این شهرستان، شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودروهای توقیفی تعداد ۹۸ دستگاه مخلوط کن، ۱۷ هزار و ۲۵۶ عدد قطعات الکترونیکی تلفن همراه، ۲۰۰ دستگاه آرمیچر، ۶۸۰ عدد پاوربانک، دو هزار و ۳۴۸ عدد مداد رنگی و ماژیک خارجی؛ فاقد هر گونه مدارک گمرکی، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات، ۱۹ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال تعیین شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه هدفمند با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی افزود: سه متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار