رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/24 Monday - 2024 13 May الاثنين ، 5 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 12:25 شماره خبر : 4975 https://diyareaftab.ir/short/V9Yxn 0
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک:

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: کارگران در خط مقدم تولید کشور هستند و همانند گذشته در برابر تمام تهدیدات داخلی و خارجی خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد مهجوری، صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری و کارخانجات گفت: در این هفته مناسبت‌هایی زیادی مانند هفته معلم، هفته کارگر، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، هفته سلامت و امروز که روز شوراها داریم و همچنین روز روانشناسان و مشاوران نیز در این هفته قرار دارد.  

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ناحیه اراک خاطرنشان کرد: امروز روز گرامیداشت کارگر است که در خدمت شما کارگران سخت‌کوش همیشه در صحنه هستیم. کارگران بسیجی شهرستان اراک ویژگی‌های زیادی دارند که می‌توان به سیلی که سال ۹۸ در استان‌های لرستان و خوزستان رخ داد و کارگران با حضور در مناطق سیل‌زده حماسه آفریدند، اشاره کرد.  

مهجوری بیان کرد: بنده در سیل سال ۹۸ در منطقه شاهد بودم که کارگران بسیجی تا زانو توی گل فرو می‌رفتند و خانه مردم را پاکسازی می‌کردند و بعضی از این دوستان کارهای تخصصی شامل تعمیر لوازم خانگی مردم سیل‌زده در منطقه انجام می‌دادند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ناحیه اراک اظهار کرد: در رابطه با بحث ساخت منازل محرومین نیز بیشتر سازه‌های فلزی را همین بسیجیان دلاور که کارگاه آنها در انتهای خیابان هپکو که بسیجیان کارگر از شرکت‌های مختلف حضور پیدا کردند در حال ساخت هستند به ویژه بعد از ظهر روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه‌هایی که تعطیل هستند، حضور پیدا می‌کنند و با یک کار جهادی اسکلت ساختمان‌ها رو در همان کارگاه‌ها می‌سازند.

مهجوری گفت: در بحث زلزله نیز بسیجیان کارگر نیز واقعاً پای کار بودند و حتی ماموریت‌های مرزی یا فرامرزی نیز حضور داشتند که بیشتر آنها داوطلب بودند.

وی در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بحث تولید و مشارکت مردم که همیشه قشر کارگر در خط مقدم تولید کشور هستند که باید قدر این دلاوران را دانست که همه باید بدانند که کارگران بسیجی ما همانند گذشته در برابر تمام تهدیدات داخلی و خارجی خواهند ایستاد و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار