رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-11 11:12 شماره خبر : 7728 https://diyareaftab.ir/short/NgK0r 0
سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی عنوان کرد:

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۸ هزار دانشجو در ۶۰ رشته مختلف در کل استان تحصیل می‌کنند و قرار بر افزوده‌شدن رشته‌های بیشتری برای تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری را داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ علی یونسی صبح امروز در نشست خبری گفت: بسیاری از مدیران و نخبگان در حال و آینده از دل دانشگاهای پیام نور رشد پیدا کرده‌اند، لذا این افتخار باعث سربلندی مجموعه دانشگاه‌های پیام نور کل کشور است.

وی بیان کرد: ثبت‌نام دانشجویان رشته‌های مختلف درسی دانشگاه پیام نور در مرحله اول به صورت غیرحضوری است که مستقیماً زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات کشور با مجوز رسمی از طریق سازمان سنجش قابل ثبت نام است.  

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی عنوان کرد: در کل کشور پایه و اساس دانشگاه‌های پیام نور مطالبه مردمی بوده لذا مجموعه‌های دانشگاه‌های پیام نور باری روی دوش دولت نگذاشته و اقبالی و نگاهی که مردم به دانشگاه پیام نور داشته‌اند کم کم رشد پیدا کرده است.

یونسی افزود: با وجود پتانسیل‌های که در دانشگاه پیام نور وجود دارد پیک جمعیتی ورودی دانشگاه‌ها شکسته شد، لذا تجربه و عملکردی که در دانشگاه پیام نور نشان داده شده خروجی رشته‌های مختلف با نمرات بالا افتخارآفرین بوده است.

وی تصریح کرد: در مقطع کل کارشناسی‌ها در حوزه علوم انسانی دانشگاه پیام نور پذیرای دانشجویان است، لذا آغاز ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور از امروز در دفترچه روی پایگاه سنجش فعال خواهد بود و افراد می‌توانند با بررسی و مطالعه دفترچه در خصوص انتخاب رشته مورد علاقه خود فرایند ثبت‌نام را انجام دهند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان و دانشجویان از ۱۴ الی ۱۸ شهریور به صورت غیرحضوری فعال است، لذا دانشگاه پیام نور پتانسیل و توانایی بسیار بالایی دارد که با تشکیل کلاس‌های آنلاین و غیر حضوری می‌تواند آموزش و تشکیل کلاس‌های درسی را با بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

یونسی گفت: تقریباً ۹۸ درصد امتحانات دانشگاه پیام نور چهار گزینه‌ای اجراء خواهد شد که در آزمون‌های استخدامی کل کشور نیز به همین شکل انجام می‌پذیرد، لذا تعیین محل آزمون دانشگاه پیام نور در سراسر کشور به دست دانشجو است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی عنوان کرد: در حال حاضر ۸ هزار دانشجو در ۶۰ رشته مختلف در کل استان تحصیل می‌کنند، لذا قرار بر افزوده شدن رشته‌های بیشتری برای تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری را داریم.

یونسی افزود: دریافت رتبه اول نشریات از سوی وزارت علوم و تحقیقات توسط دانشگاه پیام نور استان مرکزی نشان‌دهنده بضاعت علمی دانشگاه پیام نور است که بسیاری از محققین برای ثبت نشریات از کارشناسان مشورت می‌گیرند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار