رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-04-27 12:55 شماره خبر : 6888 https://diyareaftab.ir/short/NEqGG 0
کارشناس هواشناسی استان مرکزی خبر داد:

کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌بینی تداوم وزش بادهای شرقی در بیابان‌های مرکزی کشور به‌ویژه نواحی بیابانی شرق قم و موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان مرکزی خواهد شد.

غلامرضا داودآبادی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ مطابق بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌بینی تداوم وزش بادهای شرقی در بیابان‌های مرکزی کشور به‌ویژه نواحی بیابانی شرق قم و خیزش و انتقال گرد و خاک از این نواحی به استان و همچنین وزش باد در ساعات بعد از ظهر در استان و احتمال خیزش گرد و خاک محلی در نواحی مستعد بویژه مناطق حاشیه تالاب میقان موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان در برخی از ساعات تا حداقل روز شنبه هفته آینده (بویژه در ساعاتی از روز جمعه) خواهد شد.  

کارشناس هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: لذا هشدار شماره ۲۳ اداره‌کل هواشناسی استان روز گذشته مورخ ۱۴۰۳/۴/۲۶ در خصوص کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در برخی از ساعات طی این مدت صادر شده است.
 
وی ادامه داد: بجز این آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا کمی ابری و غبار آلود گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا تا روز شنبه هفته آتی نوسان محسوسی نخواهد داشت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار