رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به ویژگی امام خمینی(ره) در تشکیل نظام و دولت با تکیه بر نیروی مردمی گفت: پیشرفت‌ها با تکیه بر نیروی مردمی حاصل می‌شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سردار محسن کریمی، امروز با حضور در شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره) و در جلسه با مدیرعامل و اعضاء شورا بسیج این مجموعه گفت: هرمجموعه علاوه بر مسائل مالی و نیروی انسانی نیاز به ارتباط با مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی دارد.

فرمانده سپاه روح الله، با اشاره به ویژگی امام خمینی(ره) در تشکیل نظام و دولت با تکیه بر نیروی مردمی، گفت: پیشرفت با تکیه بر نیروی مردمی حاصل می‌شود و اکنون ارتباط مردم با سه مجموعه پالایشگاه، نیروگاه و پتروشیمی استان از حیث اجتماعی و عاطفی برقرار شده که این از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی است.

مجید رجبی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) نیز در این جلسه با تاکید به ارتباط با مردم گفت: خدمات ارزنده‌ای در دوسال گذشته به مردم ارائه شده است و همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد تا در کنار تولید، ارتباط با مردم را حفظ کنیم.

هادی فراهانی، مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) و مسئول بسیج این مجموعه گفت: بسیج یعنی مردمی بودن و در برپایی موکب اربعین حسینی و نمایشگاه دفاع مقدس نتایجی گرفتیم که خداوند به ما در مورد کار با اخلاص نوید داده بود.

 

پیشرفت‌ها با تکیه بر نیروی مردمی حاصل می‌شود

در پایان این جلسه، فرمانده سپاه روح الله از اقدامات شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره)، نیروگاه، پتروشیمی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و رنگ روناس در برپایی موکب و نمایشگاه دفاع مقدس با اهدای لوح، تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار