رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-11 07:05 شماره خبر : 1094 https://diyareaftab.ir/short/NjBGN 0
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آغازی بر پایان سلطه آمریکا در ایران و شروعی بر افول آمریکا و سلطه آمریکا در نظام جمهوری اسلامی بود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ ولی اله بیاتی در گفتگو با فراهان خبر، با اشاره به جنایات آمریکا، گفت: آمریکا عامل اصلی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است، رژیم صهیونیستی بدون رعایت قوانین جنگی و بین‌المللی، قتل عام کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین را به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار مرتکب شده است.

 وی افزود: آمریکا همیشه به‌دنبال منافع خود بوده است، رژیم صهیونیستی نقش سگ نگهبان را در منطقه برای آمریکا دارد و به همین خاطر نمی‌خواهد از دستش بدهد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حمایت بی‌قید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی بر عمق تنفر مردم دنیا نسبت به آمریکای جهان‌خوار افزوده است، حمایت‌های آمریکا تنها مرگ صهیونسیت‌ها را سرعت بیشتری می‌بخشد و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی خواهد بود.

 بیاتی با بیان اینکه شاهد خروش مردم جهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه هستیم، اظهار کرد: حامیان مردم غزه در شهرهای مختلف جهان از اروپا و آمریکا گرفته تا آسیا و خاورمیانه این جنایات صهیونیست با صحنه گردانی آمریکا در فلسطین را محکوم کردند.

 نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اعلام حمایت با آرمان‌های والای ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار به نسل کُشی و جنایات صهیونیست‌های پلید و آمریکا در غزه است.

 وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هم در مقابل جنایت‌های آمریکا هزینه‌های زیادی را داده است، ترور و تحریم دو جنایت اصلی آمریکا علیه ملت ما بوده است، کاخ سفید انواع ترفندها را برای شکستن مقاومت ملت ایران در مقابل نظام سلطه به کار گرفت.

 بیاتی با اشاره به اینکه پیام رسای انقلاب اسلامی نفی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری است، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آغازی بر پایان سلطه آمریکا در ایران و شروعی بر افول آمریکا و سلطه آمریکا در نظام جمهوری اسلامی بود و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران ارمغان روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

 نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: ملت ایران این مسیر را ادامه خواهند داد و ۱۳ آبان تجدید پیمانی دوباره با رهبری معظم انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام خواهد داشت.

 

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار